All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Expressions of tacit knowledge in the metaphor of the student teacher

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081044" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081044 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://capv-2015.webnode.cz/konference/sekce/sekce-6/" target="_blank" >http://capv-2015.webnode.cz/konference/sekce/sekce-6/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství

  • Original language description

    V příspěvku se zabýváme konceptem tacitních znalostí v kontextu učitelského vzdělávání. Budeme prezentovat výsledky kvalitativní případové studie, jejíž cílem bylo zjišťovat, jak se tacitní znalosti projevují v metaforách studentky učitelství. Při získávání empirického materiálu byla využita netradiční metoda vedení hloubkového rozhovoru zvaná ?čistý jazyk?. V závěru budeme diskutovat potenciál této metody pro zefektivňování sociální interakce mezi studentem a vzdělavatelem při výuce.

  • Czech name

    Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství

  • Czech description

    V příspěvku se zabýváme konceptem tacitních znalostí v kontextu učitelského vzdělávání. Budeme prezentovat výsledky kvalitativní případové studie, jejíž cílem bylo zjišťovat, jak se tacitní znalosti projevují v metaforách studentky učitelství. Při získávání empirického materiálu byla využita netradiční metoda vedení hloubkového rozhovoru zvaná ?čistý jazyk?. V závěru budeme diskutovat potenciál této metody pro zefektivňování sociální interakce mezi studentem a vzdělavatelem při výuce.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-20049S" target="_blank" >GA13-20049S: Acquisition of tacit knowledge of student teachers during their teaching practice</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů