Expressions of tacit knowledge in the metaphor of the student teacher
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081044" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081044 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://capv-2015.webnode.cz/konference/sekce/sekce-6/" target="_blank" >http://capv-2015.webnode.cz/konference/sekce/sekce-6/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
Original language description
V příspěvku se zabýváme konceptem tacitních znalostí v kontextu učitelského vzdělávání. Budeme prezentovat výsledky kvalitativní případové studie, jejíž cílem bylo zjišťovat, jak se tacitní znalosti projevují v metaforách studentky učitelství. Při získávání empirického materiálu byla využita netradiční metoda vedení hloubkového rozhovoru zvaná ?čistý jazyk?. V závěru budeme diskutovat potenciál této metody pro zefektivňování sociální interakce mezi studentem a vzdělavatelem při výuce.
Czech name
Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
Czech description
V příspěvku se zabýváme konceptem tacitních znalostí v kontextu učitelského vzdělávání. Budeme prezentovat výsledky kvalitativní případové studie, jejíž cílem bylo zjišťovat, jak se tacitní znalosti projevují v metaforách studentky učitelství. Při získávání empirického materiálu byla využita netradiční metoda vedení hloubkového rozhovoru zvaná ?čistý jazyk?. V závěru budeme diskutovat potenciál této metody pro zefektivňování sociální interakce mezi studentem a vzdělavatelem při výuce.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-20049S" target="_blank" >GA13-20049S: Acquisition of tacit knowledge of student teachers during their teaching practice</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů