Burnout Syndrome among Teaching Staff at Primary Special Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083328" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083328 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních
Original language description
Článek prezentuje výzkum úrovně manifestace syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních. Pro zjištění úrovně vyhoření pedagogických pracovníků byl použit dotazník Maslach Burnout Inventory. Výsledky šetření u sledované skupiny (N=102) nepotvrdily patologické hodnoty ani v jedné ze sledovaných oblastí. Z výzkumu vyplývá, že mezi pedagogy existují skupiny, které jsou více ohroženy syndromem vyhoření.
Czech name
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních
Czech description
Článek prezentuje výzkum úrovně manifestace syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních. Pro zjištění úrovně vyhoření pedagogických pracovníků byl použit dotazník Maslach Burnout Inventory. Výsledky šetření u sledované skupiny (N=102) nepotvrdily patologické hodnoty ani v jedné ze sledovaných oblastí. Z výzkumu vyplývá, že mezi pedagogy existují skupiny, které jsou více ohroženy syndromem vyhoření.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
25
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
123-134
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—