Physical Education Curriculum for Primary Education in Ireland and its Comparison to Selected Aspects of the Czech Curriculum
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00084915" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00084915 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku a jeho srovnání s vybranými aspekty českého projektovaného kurikula
Original language description
Mnohými autory naznačované neuspokojivé výsledky české kurikulární reformy vnucují otázku, v čem spočívá ona neúspěšnost a jakým způsobem je možné dílčí problémy reformy eliminovat. Za dané situace má výzkum v oblasti kurikulární problematiky klíčovou roli. Skutečnost, že se implementace reformy neobchází bez komplikací, nás směřuje k výzkumu zahraničního kurikula, neboť se domníváme, že takové šetření přinese inspiraci, poučení a může napomoci rozvíjení stávajících vzdělávacích modelů. V předložené studii proto analyzujeme projektované kurikulum tělesné výchovy Irské republiky se zaměřením na primární vzdělávání. Věříme, že takto podpoříme reflexi a snad i náležitější porozumění českému kurikulu.
Czech name
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku a jeho srovnání s vybranými aspekty českého projektovaného kurikula
Czech description
Mnohými autory naznačované neuspokojivé výsledky české kurikulární reformy vnucují otázku, v čem spočívá ona neúspěšnost a jakým způsobem je možné dílčí problémy reformy eliminovat. Za dané situace má výzkum v oblasti kurikulární problematiky klíčovou roli. Skutečnost, že se implementace reformy neobchází bez komplikací, nás směřuje k výzkumu zahraničního kurikula, neboť se domníváme, že takové šetření přinese inspiraci, poučení a může napomoci rozvíjení stávajících vzdělávacích modelů. V předložené studii proto analyzujeme projektované kurikulum tělesné výchovy Irské republiky se zaměřením na primární vzdělávání. Věříme, že takto podpoříme reflexi a snad i náležitější porozumění českému kurikulu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů