All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of physical education primary curriculum in ireland and the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00087052" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00087052 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Srovnání kurikula tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku a České republice

  • Original language description

    Vznik předkládaného textu byl iniciován výsledky české kurikulární reformy, které poněkud zaostávají za původními očekáváními. Protože důvody a cíle této reformy nebyly zcela jasně pojmenovány, vyvstává především ve spojitosti s její implementací mnoho problémů. V tomto článku se orientujeme zejména na projektované kurikulum tělesné výchovy. Jako problém v námi rozebíraných souvislostech vnímáme nedostatečný soulad mezi projektovanými cíli tělesné výchovy a učebním obsahem definovaným v Rámcových vzdělávacích programech a také nízkou kongruenci mezi jednotlivými formami kurikula české tělesné výchovy. Předložená studie uvádí dílčí výsledky analýzy irského kurikula tělesné výchovy projektovaného pro primární vzdělávání. Na výsledky analýzy v závěru navazuje srovnání vybraných aspektů souvisejících s revizemi kurikulárních dokumentů v České republice a Irsku zejména s ohledem na výše nastíněný problém kongruence projektovaného kurikula tělesné výchovy.

  • Czech name

    Srovnání kurikula tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku a České republice

  • Czech description

    Vznik předkládaného textu byl iniciován výsledky české kurikulární reformy, které poněkud zaostávají za původními očekáváními. Protože důvody a cíle této reformy nebyly zcela jasně pojmenovány, vyvstává především ve spojitosti s její implementací mnoho problémů. V tomto článku se orientujeme zejména na projektované kurikulum tělesné výchovy. Jako problém v námi rozebíraných souvislostech vnímáme nedostatečný soulad mezi projektovanými cíli tělesné výchovy a učebním obsahem definovaným v Rámcových vzdělávacích programech a také nízkou kongruenci mezi jednotlivými formami kurikula české tělesné výchovy. Předložená studie uvádí dílčí výsledky analýzy irského kurikula tělesné výchovy projektovaného pro primární vzdělávání. Na výsledky analýzy v závěru navazuje srovnání vybraných aspektů souvisejících s revizemi kurikulárních dokumentů v České republice a Irsku zejména s ohledem na výše nastíněný problém kongruence projektovaného kurikula tělesné výchovy.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    34-48

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database