The opportunities for the development of learner autonomy in lessons of English at lower-secondary school- the methodology and pre-research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086594" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086594 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ? metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.
Original language description
Předkládaný příspěvek se zabývá metodologií zamýšleného výzkumu a průběhem předvýzkumu realizovaného na jaře 2015. Vedle krátkého shrnutí teoretických východisek je popsáno schéma výzkumné metodologie včetně výzkumných cílů, otázek a pracovního postupu.Zpráva z předvýzkumu popisuje jeho průběh a zvolenou metodologii, jeho přínos, možná úskalí a možnosti dalšího postupu.
Czech name
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ? metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.
Czech description
Předkládaný příspěvek se zabývá metodologií zamýšleného výzkumu a průběhem předvýzkumu realizovaného na jaře 2015. Vedle krátkého shrnutí teoretických východisek je popsáno schéma výzkumné metodologie včetně výzkumných cílů, otázek a pracovního postupu.Zpráva z předvýzkumu popisuje jeho průběh a zvolenou metodologii, jeho přínos, možná úskalí a možnosti dalšího postupu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů