All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reading and Reading Literacy through the Eyes of Teachers of Elementary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092713" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092713 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá oblastí čtenářství a čtenářské gramotnosti u žáků 4. ročníků ZŠ a přístupem učitelů k podpoře rodičů v rozvíjení těchto oblastí. Jsou zde shrnuty výsledky pilotního šetření ústně kladených dotazníků, ve kterých učitelé odpovídali na otázky vztahující se k jejich vlastnímu čtení a čtenářství, ke čtenářské gramotnosti ve výuce, přístupu ke čtení a četbě svých žáků a ke komunikaci a podpoře rodičů v oblasti četby a čtenářství jejich dětí. Na základě tohoto pilotního šetření a vyhodnocených odpovědí budou pomocí stejných či blízkých odpovědí na otázky ústně kladených dotazníků vytvořeny písemné dotazníky, z jejichž sběru bude vybráno pouze několik respondentů pro získání hlubších informací pomocí polostrukturovaných rozhovorů v hlavním výzkumném šetření.

  • Czech name

    Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá oblastí čtenářství a čtenářské gramotnosti u žáků 4. ročníků ZŠ a přístupem učitelů k podpoře rodičů v rozvíjení těchto oblastí. Jsou zde shrnuty výsledky pilotního šetření ústně kladených dotazníků, ve kterých učitelé odpovídali na otázky vztahující se k jejich vlastnímu čtení a čtenářství, ke čtenářské gramotnosti ve výuce, přístupu ke čtení a četbě svých žáků a ke komunikaci a podpoře rodičů v oblasti četby a čtenářství jejich dětí. Na základě tohoto pilotního šetření a vyhodnocených odpovědí budou pomocí stejných či blízkých odpovědí na otázky ústně kladených dotazníků vytvořeny písemné dotazníky, z jejichž sběru bude vybráno pouze několik respondentů pro získání hlubších informací pomocí polostrukturovaných rozhovorů v hlavním výzkumném šetření.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů