All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Integration of Cultures of Russia and History of Russia in Current Czech Textbooks of Russian Language: Objectives and Methodology of Work

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100230" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100230 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace ruských reálií a dějin Ruska v současných českých učebnicích ruského jazyka:cíle a metodologie práce

  • Original language description

    Vystoupení na konferenci se zabývá představením dizertačního výzkumu. První fáze výzkumu je zaměřena na deskripci vybraných učebnic ruského jazyka s ohledem na vybrané teoretické a výzkumné poznatky řešené problematiky. Získané výsledky analýzy budou interpretovány a analyzované učebnice budou porovnány mezi sebou. Druhá fáze zjištění z první fáze výzkumu o praktický vhled do problematiky z pohledu učitelů. Přípravným krokem bude formulace otevřených otázek a stanovení postupů k realizaci dotazníků, které budou po vyplnění učiteli následně analyzovány a kvalitativně vyhodnoceny a interpretovány.

  • Czech name

    Integrace ruských reálií a dějin Ruska v současných českých učebnicích ruského jazyka:cíle a metodologie práce

  • Czech description

    Vystoupení na konferenci se zabývá představením dizertačního výzkumu. První fáze výzkumu je zaměřena na deskripci vybraných učebnic ruského jazyka s ohledem na vybrané teoretické a výzkumné poznatky řešené problematiky. Získané výsledky analýzy budou interpretovány a analyzované učebnice budou porovnány mezi sebou. Druhá fáze zjištění z první fáze výzkumu o praktický vhled do problematiky z pohledu učitelů. Přípravným krokem bude formulace otevřených otázek a stanovení postupů k realizaci dotazníků, které budou po vyplnění učiteli následně analyzovány a kvalitativně vyhodnoceny a interpretovány.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů