The Cooperation of Pediatricians and Counselling Facilities in the Diagnostic of Intellectual Disability at an Early Age
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00102600" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00102600 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2018/03/Sbornik-IV-olomoucke-specialnepedagogicke-dny.pdf" target="_blank" >http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2018/03/Sbornik-IV-olomoucke-specialnepedagogicke-dny.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spolupráce pediatrů a poradenských zařízení při diagnostickém procesu mentálního postižení v raném věku
Original language description
Cílem výzkumného projektu bylo zjistit existenci a úroveň spolupráce mezi pediatry a poradenskými zařízeními při diagnostice mentálního postižení v raném věku. Z daného cíle vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. Dvě ze tří stanovených hypotéz byly na základě získaných výsledků potvrzeny. Výzkumný vzorek byl složen z pediatrů a pracovníků poradenských zařízení. K dosažení cíle výzkumu byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Czech name
Spolupráce pediatrů a poradenských zařízení při diagnostickém procesu mentálního postižení v raném věku
Czech description
Cílem výzkumného projektu bylo zjistit existenci a úroveň spolupráce mezi pediatry a poradenskými zařízeními při diagnostice mentálního postižení v raném věku. Z daného cíle vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. Dvě ze tří stanovených hypotéz byly na základě získaných výsledků potvrzeny. Výzkumný vzorek byl složen z pediatrů a pracovníků poradenských zařízení. K dosažení cíle výzkumu byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
ISBN
9788024452562
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
135-146
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—