All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Approaches of first and second degree gifted pupils to solve various types of problems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106363" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106363 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

  • Original language description

    Monografie pojednává o různých přístupech řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nedání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je pozornost věnována teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Na konkrétních případech jsou demonstrovány různé typy nadání a jejich různé projevy v matematice, dále jsou analyzovány různé přístupy nadaných žáků k řešení matematických úloh.

  • Czech name

    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

  • Czech description

    Monografie pojednává o různých přístupech řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nedání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je pozornost věnována teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Na konkrétních případech jsou demonstrovány různé typy nadání a jejich různé projevy v matematice, dále jsou analyzovány různé přístupy nadaných žáků k řešení matematických úloh.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021092150

  • Number of pages

    202

  • Publisher name

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book