All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Motivating to learn German from the points of view of students and teachers.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00111875" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00111875 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Motivování k učení se němčině z pohledu žáků a učitelů.

  • Original language description

    Motivace k učení je afektivním faktorem významně ovlivňujícím proces učení a jeho úspěšnost, přičemž je ovlivňována mnohými dalšími vnějšími i vnitřními faktory. Významný podíl na motivaci žáka je připisován učiteli. Příspěvek popisuje kvalitativní studii realizovanou na třech českých gymnáziích tematizující možnosti podpory motivace žáků k učení se německému jazyku učitelem, přičemž se zaměřuje na srovnání názorů žáků a učitelů na problematiku motivování a diskutuje variabilitu motivování.

  • Czech name

    Motivování k učení se němčině z pohledu žáků a učitelů.

  • Czech description

    Motivace k učení je afektivním faktorem významně ovlivňujícím proces učení a jeho úspěšnost, přičemž je ovlivňována mnohými dalšími vnějšími i vnitřními faktory. Významný podíl na motivaci žáka je připisován učiteli. Příspěvek popisuje kvalitativní studii realizovanou na třech českých gymnáziích tematizující možnosti podpory motivace žáků k učení se německému jazyku učitelem, přičemž se zaměřuje na srovnání názorů žáků a učitelů na problematiku motivování a diskutuje variabilitu motivování.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů