All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The teacher as main source of motivating students to learn German.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00111882" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00111882 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitel jako hlavní zdroj motivace žáků k učení se NJ.

  • Original language description

    Učení se cizímu jazyku je ovlivňováno velkým množstvím nejrůznějších faktorů. Jedním z nich je motivace, jež je považována za faktor s největším vlivem na učení a zároveň s největším potenciálem intervence. Této vlastnosti motivace může vyučující německého jazyka využít, aby probudil, příp. zvýšil a také udržel žákovu motivaci k učení se německému jazyku a tím podpořil žákovu úspěšnost. Příspěvek popisuje metodologii výzkumu realizovaného na třech gymnáziích, zaměřuje se na prezentaci získaných dat a shrnuje získané poznatky k tématu motivování žáka učitelem k učení se německému jazyku.

  • Czech name

    Učitel jako hlavní zdroj motivace žáků k učení se NJ.

  • Czech description

    Učení se cizímu jazyku je ovlivňováno velkým množstvím nejrůznějších faktorů. Jedním z nich je motivace, jež je považována za faktor s největším vlivem na učení a zároveň s největším potenciálem intervence. Této vlastnosti motivace může vyučující německého jazyka využít, aby probudil, příp. zvýšil a také udržel žákovu motivaci k učení se německému jazyku a tím podpořil žákovu úspěšnost. Příspěvek popisuje metodologii výzkumu realizovaného na třech gymnáziích, zaměřuje se na prezentaci získaných dat a shrnuje získané poznatky k tématu motivování žáka učitelem k učení se německému jazyku.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů