All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Student-Teachers Dealing with Student Diversity

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00114312" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00114312 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Práce studentů učitelství s žákovskou diverzitou

  • Original language description

    Etnografická studie se zaměřuje na způsoby, kterými studenti učitelství pracují na své praxi s žákovskou diverzitou. Diverzitu chápeme ze sociologické (jako konstruování rozdílů mezi žáky), stejně jako i pedagogické perspektivy (jako respektování individuálních vzdělávacích potřeb). Datový korpus tvoří terénní poznámky z 20 hodin 4 studentů učitelství z jejich výuky na praxi na druhém stupni 2 základních škol a jejich videozáznamy, 20 příprav na hodinu, terénní poznámky z 20 rozhovorů mezi studenty a mentory po pozorované výuce a jejich přepisy, 12 reflektivních deníků a 7 rozhovorů se studenty učitelství a jejich mentory. Výsledky ukazují, jak jsou studenti učitelství socializováni do chápání rozdílů mezi žáky a jak jsou mentorováni mentory reagovat na sociokulturní specifika žáků, speciální vzdělávací potřeby a další individuální vzdělávací potřeby. Tento příspěvek vznikl s podporou Grantové agentury České republiky (GA19-06763S, Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů).

  • Czech name

    Práce studentů učitelství s žákovskou diverzitou

  • Czech description

    Etnografická studie se zaměřuje na způsoby, kterými studenti učitelství pracují na své praxi s žákovskou diverzitou. Diverzitu chápeme ze sociologické (jako konstruování rozdílů mezi žáky), stejně jako i pedagogické perspektivy (jako respektování individuálních vzdělávacích potřeb). Datový korpus tvoří terénní poznámky z 20 hodin 4 studentů učitelství z jejich výuky na praxi na druhém stupni 2 základních škol a jejich videozáznamy, 20 příprav na hodinu, terénní poznámky z 20 rozhovorů mezi studenty a mentory po pozorované výuce a jejich přepisy, 12 reflektivních deníků a 7 rozhovorů se studenty učitelství a jejich mentory. Výsledky ukazují, jak jsou studenti učitelství socializováni do chápání rozdílů mezi žáky a jak jsou mentorováni mentory reagovat na sociokulturní specifika žáků, speciální vzdělávací potřeby a další individuální vzdělávací potřeby. Tento příspěvek vznikl s podporou Grantové agentury České republiky (GA19-06763S, Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů).

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA19-06763S" target="_blank" >GA19-06763S: Ethnography of Diversity in Pre-Service Teacher Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů