All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Induction of beginning pre-school teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00125385" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00125385 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Uvádění začínajících učitelů mateřských škol

  • Original language description

    Monografie je zaměřená na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum. Stejně jako na dalších typech škol, nemají mateřské školy žádnou oporu pro uvádění začínajících učitelů v zákonných či metodických dokumentech. Autorky publikace se proto rozhodly přiblížit uvádění začínajících učitelů mateřských škol zejména ředitelům a ředitelkám, ale i učitelům a učitelkám. Oporou jim byly nejen teorie spojené s tzv. socializací začínajících učitelů, ale především výzkumné šetření, které provedly. Všechny dostupné informace a výzkumná zjištění zarámovaly zahraničními zkušenostmi a v závěrečné kapitole se pokusily formulovat doporučení určená jak samotným začínajícím učitelům, tak učitelům uvádějícím, ale i vedení mateřských škol.

  • Czech name

    Uvádění začínajících učitelů mateřských škol

  • Czech description

    Monografie je zaměřená na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum. Stejně jako na dalších typech škol, nemají mateřské školy žádnou oporu pro uvádění začínajících učitelů v zákonných či metodických dokumentech. Autorky publikace se proto rozhodly přiblížit uvádění začínajících učitelů mateřských škol zejména ředitelům a ředitelkám, ale i učitelům a učitelkám. Oporou jim byly nejen teorie spojené s tzv. socializací začínajících učitelů, ale především výzkumné šetření, které provedly. Všechny dostupné informace a výzkumná zjištění zarámovaly zahraničními zkušenostmi a v závěrečné kapitole se pokusily formulovat doporučení určená jak samotným začínajícím učitelům, tak učitelům uvádějícím, ale i vedení mateřských škol.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788076762237

  • Number of pages

    131

  • Publisher name

    Wolters Kluwer

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book