Development of Self-Defence Competences - evaluation of project Self-Defence for High Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F11%3A00074569" target="_blank" >RIV/00216224:14510/11:00074569 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj kompetence k sebeobraně - evaluace programu Sebeobrana pro střední školy
Original language description
Práce je závěrečnou výzkumnou zprávou shrnující poznatky z výzkumu v oblasti didaktiky sebeobrany v tělesné výchově na středních školách. Jedná se o evaluační studii s exploračním charakterem. Předmětem evaluačního výzkumu byl vzdělávací projekt Sebeobrana pro střední školy (SPSŠ) a učební výstupy studentů z tohoto projektu. Projekt SPSŠ byl vytvořen autorem práce v roce 2009. Cílem práce bylo popsatučební výstupy a rozvoj kompetence k sebeobraně u studentů účastnících se projektu SPSŠ. Sledovány byly učební výstupy v psychomotorické a afektivní oblasti. Práce odpovídá na dvě obecné otázky ?jak hodnotit učební výstupy ze sebeobrany? a ?jaký vliv má projekt SPSŠ na rozvoje kompetence k sebeobraně?. Design výzkumu je smíšený. Kvantitativní metody byly využity pro sběr dat o učebních výstupech v psychomotorické oblasti, zejména o úrovni pádové techniky a způsobu obrany studentů v modelových sebeobranných situacích (MSS).
Czech name
Rozvoj kompetence k sebeobraně - evaluace programu Sebeobrana pro střední školy
Czech description
Práce je závěrečnou výzkumnou zprávou shrnující poznatky z výzkumu v oblasti didaktiky sebeobrany v tělesné výchově na středních školách. Jedná se o evaluační studii s exploračním charakterem. Předmětem evaluačního výzkumu byl vzdělávací projekt Sebeobrana pro střední školy (SPSŠ) a učební výstupy studentů z tohoto projektu. Projekt SPSŠ byl vytvořen autorem práce v roce 2009. Cílem práce bylo popsatučební výstupy a rozvoj kompetence k sebeobraně u studentů účastnících se projektu SPSŠ. Sledovány byly učební výstupy v psychomotorické a afektivní oblasti. Práce odpovídá na dvě obecné otázky ?jak hodnotit učební výstupy ze sebeobrany? a ?jaký vliv má projekt SPSŠ na rozvoje kompetence k sebeobraně?. Design výzkumu je smíšený. Kvantitativní metody byly využity pro sběr dat o učebních výstupech v psychomotorické oblasti, zejména o úrovni pádové techniky a způsobu obrany studentů v modelových sebeobranných situacích (MSS).
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů