All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00012508" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00012508 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků

  • Original language description

    Předmětem článku je způsob provádění marketingu, resp. implementace marketingových nástrojů v malých a středních podnicích. Domníváme se, že strategie, resp. její promyšlenost a koncepčnost je klíčem k úspěšnému rozvoji těchto podniků. Cílem článku je prokázat vliv marketingové strategie na úspěšnou existenci a rozvoj malých a středních podniků. Článek se opírá o empirické šetření, které bylo provedeno v podnicích na přelomu let 2004 a 2005.

  • Czech name

    Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků

  • Czech description

    Předmětem článku je způsob provádění marketingu, resp. implementace marketingových nástrojů v malých a středních podnicích. Domníváme se, že strategie, resp. její promyšlenost a koncepčnost je klíčem k úspěšnému rozvoji těchto podniků. Cílem článku je prokázat vliv marketingové strategie na úspěšnou existenci a rozvoj malých a středních podniků. Článek se opírá o empirické šetření, které bylo provedeno v podnicích na přelomu let 2004 a 2005.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F05%2F0853" target="_blank" >GA402/05/0853: The factors that stimulate and absorb establishing and development of the small and medium enterprises in Czech Republic as a member state of the EU</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych

  • ISBN

    83-88402-75-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    54-61

  • Publisher name

    Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego

  • Place of publication

    Katowice

  • Event location

    Tychy

  • Event date

    Jun 6, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article