All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029826" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029826 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

  • Original language description

    Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmukvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu arealizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány.

  • Czech name

    Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

  • Czech description

    Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmukvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu arealizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů