Utilisation of the marketing paradigm in personal politics of the company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F15%3A00094514" target="_blank" >RIV/00216224:14560/15:00094514 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití marketingového paradigmatu v personální politice podniku
Original language description
Proces řešení problémů personálního marketingu, tak, jak výše popsán, je užitím rozhodovacího paradigmatu ke sledování a popisu personální činnosti podniku, která využívá principů marketingu. Do sledu postupových fází modelového rozhodovacího procesu je zde převedeno jednání podniku, který na trhu práce nabízí atraktivní pracovní příležitost určitým typům lidí, které potřebuje. Aktivně na ně působí a nabízí jim možnosti pro ně atraktivní. Zájemci o nabízená pracovní místa pak usilují získat znalosti a dovednosti, která jsou pro to podmínkou. Na trhu práce se zřetelněji projevuje princip nabídky a poptávky, významnější roli sehrává kvalita pracovníka a její ocenění. Posiluje se tržní pojetí výrobního faktoru práce v podnikové praxi, při současném respektování subjektivity jejího nositele -pracovníka a jeho sociálního rozměru.
Czech name
Využití marketingového paradigmatu v personální politice podniku
Czech description
Proces řešení problémů personálního marketingu, tak, jak výše popsán, je užitím rozhodovacího paradigmatu ke sledování a popisu personální činnosti podniku, která využívá principů marketingu. Do sledu postupových fází modelového rozhodovacího procesu je zde převedeno jednání podniku, který na trhu práce nabízí atraktivní pracovní příležitost určitým typům lidí, které potřebuje. Aktivně na ně působí a nabízí jim možnosti pro ně atraktivní. Zájemci o nabízená pracovní místa pak usilují získat znalosti a dovednosti, která jsou pro to podmínkou. Na trhu práce se zřetelněji projevuje princip nabídky a poptávky, významnější roli sehrává kvalita pracovníka a její ocenění. Posiluje se tržní pojetí výrobního faktoru práce v podnikové praxi, při současném respektování subjektivity jejího nositele -pracovníka a jeho sociálního rozměru.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50600 - Political science
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F00%2F0368" target="_blank" >GA402/00/0368: Multi-factor analysis of company successfulness</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Akutálne problémy podnikovej sféry 2015
ISBN
9788022540773
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
503-511
Publisher name
Vydavateľstvo EKONÓM
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000388355100062