All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Tourism services and service quality management: a focus on the role of the public sector

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00098697" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00098697 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica" target="_blank" >https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu kvality služeb v cestovním ruchu. Jelikož je produkt cestovního ruchu tvořen různými službami, uspokojení potřeb návštěvníků značně závisí na kvalitě služeb poskytovaných podnikateli i veřejným sektorem. Nezastupitelnou roli má veřejný sektor v oblasti řízení kvality a implementace metod a nástrojů ovlivňujících kvalitu služeb. Cílem článku je předložit zkušenosti z praxe České republiky i poznatky vybraných turisticky vyspělých destinací. Pro popisování přístupů vybraných zemí byla využita metoda deskriptivní a při jejich hodnocení metody analýzy a komparace. Na základě aktuálních zjištění a šetření realizovaného v Horním Rakousku (2014) lze uvést, že pro kvalitu služeb i procesu, v němž jsou služby poskytovány, mají zásadní význam finanční zdroje a úroveň spolupráce poskytovatelů služeb.

  • Czech name

    Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu kvality služeb v cestovním ruchu. Jelikož je produkt cestovního ruchu tvořen různými službami, uspokojení potřeb návštěvníků značně závisí na kvalitě služeb poskytovaných podnikateli i veřejným sektorem. Nezastupitelnou roli má veřejný sektor v oblasti řízení kvality a implementace metod a nástrojů ovlivňujících kvalitu služeb. Cílem článku je předložit zkušenosti z praxe České republiky i poznatky vybraných turisticky vyspělých destinací. Pro popisování přístupů vybraných zemí byla využita metoda deskriptivní a při jejich hodnocení metody analýzy a komparace. Na základě aktuálních zjištění a šetření realizovaného v Horním Rakousku (2014) lze uvést, že pro kvalitu služeb i procesu, v němž jsou služby poskytovány, mají zásadní význam finanční zdroje a úroveň spolupráce poskytovatelů služeb.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50901 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia turistica

  • ISSN

    1804-252X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    7-17

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database