All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Surveying and Assessing Pre-Service Teachers? Attitudes to Roma Students: The First Step in Improving

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F15%3A00086978" target="_blank" >RIV/00216224:14640/15:00086978 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: první krok k zlepšení

  • Original language description

    Úvodním krokem k vytváření programu dalšího vzdělávání učitelů zaměřeného na zlepšování vzdělávacích výsledků romských studentů v českých školách je dotazníkové šetření zjišťující vnímání a postoje studentů učitelských oborů k romským studentům. Dotazníkskládající se z 38 otázek byl administrován u více než 100 studentů učitelských oborů na Masarykově univerzitě během podzimního semestru 2014. Výsledky dotazníkového šetření naznačují, že postoj studentů učitelství k romským studentům je lepší, než se očekávalo, předvýzkum však nenaznačuje korelaci mezi pozitivním postojem a osobní zkušeností se členy romské komunity a povědomím o romské kultuře. Značná část respondentů však také vyjádřila obavu ohledně svých schopností pracovat s romskými studenty efektivně a poukázala na potřebu dalšího profesního rozvoje v této oblasti.

  • Czech name

    Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: první krok k zlepšení

  • Czech description

    Úvodním krokem k vytváření programu dalšího vzdělávání učitelů zaměřeného na zlepšování vzdělávacích výsledků romských studentů v českých školách je dotazníkové šetření zjišťující vnímání a postoje studentů učitelských oborů k romským studentům. Dotazníkskládající se z 38 otázek byl administrován u více než 100 studentů učitelských oborů na Masarykově univerzitě během podzimního semestru 2014. Výsledky dotazníkového šetření naznačují, že postoj studentů učitelství k romským studentům je lepší, než se očekávalo, předvýzkum však nenaznačuje korelaci mezi pozitivním postojem a osobní zkušeností se členy romské komunity a povědomím o romské kultuře. Značná část respondentů však také vyjádřila obavu ohledně svých schopností pracovat s romskými studenty efektivně a poukázala na potřebu dalšího profesního rozvoje v této oblasti.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů