Assessment of intercultural communicative competence (development)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893059" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39893059 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-30" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-30</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-30" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-30</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení (rozvoje) interkulturní komunikační kompetence
Original language description
Interkulturní komunikační kompetence (ICC) prošla v poslední době značným vývojem v oblasti její konceptualizace. Zároveň je pozornost věnována oblasti didaktizace modelů ICC za účelem podpory jejího rozvoje, včetně hodnocení. V příspěvku nabídneme přehled vybraných hodnotících nástrojů. Detailněji představíme dotazníkové šetření využívající nástroj americké provenience - YOGA Form, přejatý a upravený pro vlastní potřeby. Základní výzkumná otázka zněla, zda u studentů učitelství anglického jazyka došlov průběhu studijního předmětu Intercultural Communicative Competence k rozvoji jednotlivých dimenzí ICC, a pokud ano, kterých a v jaké míře.
Czech name
Hodnocení (rozvoje) interkulturní komunikační kompetence
Czech description
Interkulturní komunikační kompetence (ICC) prošla v poslední době značným vývojem v oblasti její konceptualizace. Zároveň je pozornost věnována oblasti didaktizace modelů ICC za účelem podpory jejího rozvoje, včetně hodnocení. V příspěvku nabídneme přehled vybraných hodnotících nástrojů. Detailněji představíme dotazníkové šetření využívající nástroj americké provenience - YOGA Form, přejatý a upravený pro vlastní potřeby. Základní výzkumná otázka zněla, zda u studentů učitelství anglického jazyka došlov průběhu studijního předmětu Intercultural Communicative Competence k rozvoji jednotlivých dimenzí ICC, a pokud ano, kterých a v jaké míře.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-7
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 5, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—