B-to-B Marketing: Strategic Marketing Analysis for Market Opportunities Creation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003381" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003381 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí.
Original language description
Kniha se zabývá vymezením proces dynamického pojetí strategické marketingové analýzy pro vytváření tržních příležitostí a návrhem provádění jejích jednotlivých fází.
Czech name
B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí.
Czech description
Kniha se zabývá vymezením proces dynamického pojetí strategické marketingové analýzy pro vytváření tržních příležitostí a návrhem provádění jejích jednotlivých fází.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-86419-94-0
Number of pages
186
Publisher name
Professional Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—