All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Influence of CRM Strategy on Integrated management system

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004314" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004314 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    The Influence of CRM Strategy on Integrated management system

  • Original language description

    Only entrepreneurial subjects that can permanently offer quality products to suitable customers can operate in the market on the long term basis. We understand quality products those that provide the right customers value relevant to competitive environment as well as balance of value of individual customers to the company. This value must be executed not only respecting reasonable impact on evironment, work safety and health of employees, but also quantity of invested resources. That is, perceive quality management through which quality is made for customers and company in its wider understanding, ie. as a management including enviromental aspects, sefety aspects and work safety aspects (integrated management). This article looks into implementation of CRM on integrated management of a comapny and company documentation form on which is based the way of comprehension of company management. As a conclusion we mention status of implementation of integrated system management in Czech chem

  • Czech name

    Vliv strategie diferencovaného CRM na Integrovaný systém managementu

  • Czech description

    Dlouhodobě mohou na trhu operovat pouze podnikatelské subjekty, které jsou schopny vhodným zákazníkům trvale poskytovat kvalitní produkty. Kvalitní produkty jsou takové, které poskytnou správným zákazníkům hodnotu, která je přiměřená z hlediska konkurenčního prostředí a je současně v rovnováze s hodnotou jednotlivých zákazníků pro podnik. Tato hodnota musí být realizována nejen s ohledem na přiměřené dopady na životní prostředí, bezpečnost práce a zdraví vlastních zaměstnanců, ale i množství vynaložených zdrojů. Jde tedy o to, vnímat management kvality, jehož prostřednictvím je vytvářena kvalita pro zákazníky i pro podnik, v jeho rozšířeném pojetí, tj. jako management zahrnující i environmentální aspekty a aspekty bezpečnosti a ochrany zdraví zaměstnanců (integrovaný management). Článek se zabývá vlivem implementace strategie CRM na integrovaný management podniku a podobu podnikové dokumentace, o níž se takto chápaný způsob řízení podniku opírá. Závěrem je pak zmiňován stav implementac

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Proceedings of the International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the new European Area"

  • ISBN

    9986-19-938-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    48-54

  • Publisher name

    Economics Faculty of Vilnius University Lithuania

  • Place of publication

    Vilnius, Lithuania

  • Event location

    Vilnius, Lithuania

  • Event date

    Sep 21, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article