The Influence of CRM Strategy on Integrated management system
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004314" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004314 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The Influence of CRM Strategy on Integrated management system
Original language description
Only entrepreneurial subjects that can permanently offer quality products to suitable customers can operate in the market on the long term basis. We understand quality products those that provide the right customers value relevant to competitive environment as well as balance of value of individual customers to the company. This value must be executed not only respecting reasonable impact on evironment, work safety and health of employees, but also quantity of invested resources. That is, perceive quality management through which quality is made for customers and company in its wider understanding, ie. as a management including enviromental aspects, sefety aspects and work safety aspects (integrated management). This article looks into implementation of CRM on integrated management of a comapny and company documentation form on which is based the way of comprehension of company management. As a conclusion we mention status of implementation of integrated system management in Czech chem
Czech name
Vliv strategie diferencovaného CRM na Integrovaný systém managementu
Czech description
Dlouhodobě mohou na trhu operovat pouze podnikatelské subjekty, které jsou schopny vhodným zákazníkům trvale poskytovat kvalitní produkty. Kvalitní produkty jsou takové, které poskytnou správným zákazníkům hodnotu, která je přiměřená z hlediska konkurenčního prostředí a je současně v rovnováze s hodnotou jednotlivých zákazníků pro podnik. Tato hodnota musí být realizována nejen s ohledem na přiměřené dopady na životní prostředí, bezpečnost práce a zdraví vlastních zaměstnanců, ale i množství vynaložených zdrojů. Jde tedy o to, vnímat management kvality, jehož prostřednictvím je vytvářena kvalita pro zákazníky i pro podnik, v jeho rozšířeném pojetí, tj. jako management zahrnující i environmentální aspekty a aspekty bezpečnosti a ochrany zdraví zaměstnanců (integrovaný management). Článek se zabývá vlivem implementace strategie CRM na integrovaný management podniku a podobu podnikové dokumentace, o níž se takto chápaný způsob řízení podniku opírá. Závěrem je pak zmiňován stav implementac
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Proceedings of the International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the new European Area"
ISBN
9986-19-938-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
48-54
Publisher name
Economics Faculty of Vilnius University Lithuania
Place of publication
Vilnius, Lithuania
Event location
Vilnius, Lithuania
Event date
Sep 21, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—