Do Salesmen Need Customer Value?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007722" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007722 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?
Original language description
Úspěšná implementace strategie diferencovaného CRM je založena na dosažení rovnováhy mezi přínosy, které získá zákazník během období spolupráce s podnikem a zákazníkovým přínosem pro firmu za stejné období. Veličina, která komplexně odráží vliv individualizace péče o zákazníka na hospodářské výsledky podniku, je hodnota zákazníka. Umožňuje zohlednit všechny přínosy získané ze vztahu se zákazníkem, tj. ze všech současných i budoucích transakcí za dobu předpokládané spolupráce a to nejen čistě ekonomické,ale i ostatní.
Czech name
Potřebují obchodníci znát hodnotu zákazníka?
Czech description
Úspěšná implementace strategie diferencovaného CRM je založena na dosažení rovnováhy mezi přínosy, které získá zákazník během období spolupráce s podnikem a zákazníkovým přínosem pro firmu za stejné období. Veličina, která komplexně odráží vliv individualizace péče o zákazníka na hospodářské výsledky podniku, je hodnota zákazníka. Umožňuje zohlednit všechny přínosy získané ze vztahu se zákazníkem, tj. ze všech současných i budoucích transakcí za dobu předpokládané spolupráce a to nejen čistě ekonomické,ale i ostatní.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—