Company future is in a customer value creation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007727" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007727 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky
Original language description
Článek ukazuje změny v nákupním chování na spotřebním trhu a důsledky těchto změn pro vytváření marketingové hodnoty pro zákazníka. Současná doba je označována za dobu globalizace a digitální revoluce, která umožňuje mnohem větší přizpůsobení výrobků, služeb a komunikace se zákazníkem. Zákazníci tak mohou získávat jim zcela přizpůsobenou nabídku, která zvyšuje individuální užitek. Takto vzniklá marketingová přidaná hodnota se netýká pouze samotného produktu. Na současných trzích je ve stále větší míře založena na vztahu mezi zákazníkem a jeho dodavatelem, velmi podstatnou roli hrají také emoce a zážitky zákazníka, které v souvislosti s nákupem prožívá. Určit, co je hodnotou pro zákazníka na spotřebitelském trhu jednoznačně nelze. Každý produkt má své vlastní hodnoty a atributy, které každý zákazník vnímá a prožívá jiným způsobem.
Czech name
Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky
Czech description
Článek ukazuje změny v nákupním chování na spotřebním trhu a důsledky těchto změn pro vytváření marketingové hodnoty pro zákazníka. Současná doba je označována za dobu globalizace a digitální revoluce, která umožňuje mnohem větší přizpůsobení výrobků, služeb a komunikace se zákazníkem. Zákazníci tak mohou získávat jim zcela přizpůsobenou nabídku, která zvyšuje individuální užitek. Takto vzniklá marketingová přidaná hodnota se netýká pouze samotného produktu. Na současných trzích je ve stále větší míře založena na vztahu mezi zákazníkem a jeho dodavatelem, velmi podstatnou roli hrají také emoce a zážitky zákazníka, které v souvislosti s nákupem prožívá. Určit, co je hodnotou pro zákazníka na spotřebitelském trhu jednoznačně nelze. Každý produkt má své vlastní hodnoty a atributy, které každý zákazník vnímá a prožívá jiným způsobem.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Vědecká pojednání
ISSN
1801-1128
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XIV
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—