All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Tools to Strengthening Relations with Customers in B2B Market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F17%3A39910785" target="_blank" >RIV/00216275:25310/17:39910785 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  • Original language description

    Předkládaná monografie uceleně vymezuje novodobé pojetí marketingu vztahů, jeho vývojové trendy a přístupy k němu, ale i jeho základní rysy, principy a fáze. Zdůrazňuje, že marketing vztahů vyžaduje soustředění na vztahy spíše než na transakce, přechod od funkčně založeného marketingu k mezi-funkčně založenému marketingu a plné soustředění na vytváření hodnoty pro zákazníka formou propojení a spolupráci všech stakeholderů. Marketing vztahů znamená přechod od marketingových činností, zaměřených na získávání zákazníků k marketingovým činnostem, které kladou důraz na udržení zákazníků a získání jejich loajality. Má-li být zákazníkům poskytováno komplexní řešení jejich potřeb a požadavků, je třeba použít vhodné nástroje pro posilování těchto vztahů adekvátní danému odvětví a trhům. Marketing vztahů vyžaduje poskytovat zákazníkům takovou hodnotu, která jim přináší komplexní uspokojení jeho potřeb a požadavků a posiluje vztahy se zákazníky. Hlavní teoretický, ale i praktický přínos této monografie je vymezení nástrojů posilování vztahů se zákazníky pro B2B trhy, konkrétně pro produkty určené pro výrobní spotřebu, a jejich specifikace pro vybrané kategorie chemických výrobků. Jsou to hlavně tyto nástroje: • Komplexní sortiment produktů, inovovaný podle potřeb a požadavků zákazníků. • Vysoká a stálá kvalita produktů. • Dostatečná šíře sortimentu a vysoká kvalita služeb. • Partnerský a flexibilní styl obsluhy zákazníků. • Vybavení umožňující přizpůsobení se potřebám a požadavkům zákazníků. • Cenová dostupnost. • Účinná marketingová komunikace. • Speciální akce pro odběratele. • Zákaznicky orientovaná firemní kultura v podniku a styl řízení. • Celková úroveň a pověst podniku dodavatele u odběratelů. • Propojení, spolupráce a vztahy mezi subjekty hodnotové sítě, zejména se zákazníky.

  • Czech name

    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  • Czech description

    Předkládaná monografie uceleně vymezuje novodobé pojetí marketingu vztahů, jeho vývojové trendy a přístupy k němu, ale i jeho základní rysy, principy a fáze. Zdůrazňuje, že marketing vztahů vyžaduje soustředění na vztahy spíše než na transakce, přechod od funkčně založeného marketingu k mezi-funkčně založenému marketingu a plné soustředění na vytváření hodnoty pro zákazníka formou propojení a spolupráci všech stakeholderů. Marketing vztahů znamená přechod od marketingových činností, zaměřených na získávání zákazníků k marketingovým činnostem, které kladou důraz na udržení zákazníků a získání jejich loajality. Má-li být zákazníkům poskytováno komplexní řešení jejich potřeb a požadavků, je třeba použít vhodné nástroje pro posilování těchto vztahů adekvátní danému odvětví a trhům. Marketing vztahů vyžaduje poskytovat zákazníkům takovou hodnotu, která jim přináší komplexní uspokojení jeho potřeb a požadavků a posiluje vztahy se zákazníky. Hlavní teoretický, ale i praktický přínos této monografie je vymezení nástrojů posilování vztahů se zákazníky pro B2B trhy, konkrétně pro produkty určené pro výrobní spotřebu, a jejich specifikace pro vybrané kategorie chemických výrobků. Jsou to hlavně tyto nástroje: • Komplexní sortiment produktů, inovovaný podle potřeb a požadavků zákazníků. • Vysoká a stálá kvalita produktů. • Dostatečná šíře sortimentu a vysoká kvalita služeb. • Partnerský a flexibilní styl obsluhy zákazníků. • Vybavení umožňující přizpůsobení se potřebám a požadavkům zákazníků. • Cenová dostupnost. • Účinná marketingová komunikace. • Speciální akce pro odběratele. • Zákaznicky orientovaná firemní kultura v podniku a styl řízení. • Celková úroveň a pověst podniku dodavatele u odběratelů. • Propojení, spolupráce a vztahy mezi subjekty hodnotové sítě, zejména se zákazníky.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of value network subjects</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-271-0419-2

  • Number of pages

    320

  • Publisher name

    GRADA Publishing a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book