Tools to Strengthening Relations with Customers in B2B Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F17%3A39910785" target="_blank" >RIV/00216275:25310/17:39910785 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Original language description
Předkládaná monografie uceleně vymezuje novodobé pojetí marketingu vztahů, jeho vývojové trendy a přístupy k němu, ale i jeho základní rysy, principy a fáze. Zdůrazňuje, že marketing vztahů vyžaduje soustředění na vztahy spíše než na transakce, přechod od funkčně založeného marketingu k mezi-funkčně založenému marketingu a plné soustředění na vytváření hodnoty pro zákazníka formou propojení a spolupráci všech stakeholderů. Marketing vztahů znamená přechod od marketingových činností, zaměřených na získávání zákazníků k marketingovým činnostem, které kladou důraz na udržení zákazníků a získání jejich loajality. Má-li být zákazníkům poskytováno komplexní řešení jejich potřeb a požadavků, je třeba použít vhodné nástroje pro posilování těchto vztahů adekvátní danému odvětví a trhům. Marketing vztahů vyžaduje poskytovat zákazníkům takovou hodnotu, která jim přináší komplexní uspokojení jeho potřeb a požadavků a posiluje vztahy se zákazníky. Hlavní teoretický, ale i praktický přínos této monografie je vymezení nástrojů posilování vztahů se zákazníky pro B2B trhy, konkrétně pro produkty určené pro výrobní spotřebu, a jejich specifikace pro vybrané kategorie chemických výrobků. Jsou to hlavně tyto nástroje: • Komplexní sortiment produktů, inovovaný podle potřeb a požadavků zákazníků. • Vysoká a stálá kvalita produktů. • Dostatečná šíře sortimentu a vysoká kvalita služeb. • Partnerský a flexibilní styl obsluhy zákazníků. • Vybavení umožňující přizpůsobení se potřebám a požadavkům zákazníků. • Cenová dostupnost. • Účinná marketingová komunikace. • Speciální akce pro odběratele. • Zákaznicky orientovaná firemní kultura v podniku a styl řízení. • Celková úroveň a pověst podniku dodavatele u odběratelů. • Propojení, spolupráce a vztahy mezi subjekty hodnotové sítě, zejména se zákazníky.
Czech name
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Czech description
Předkládaná monografie uceleně vymezuje novodobé pojetí marketingu vztahů, jeho vývojové trendy a přístupy k němu, ale i jeho základní rysy, principy a fáze. Zdůrazňuje, že marketing vztahů vyžaduje soustředění na vztahy spíše než na transakce, přechod od funkčně založeného marketingu k mezi-funkčně založenému marketingu a plné soustředění na vytváření hodnoty pro zákazníka formou propojení a spolupráci všech stakeholderů. Marketing vztahů znamená přechod od marketingových činností, zaměřených na získávání zákazníků k marketingovým činnostem, které kladou důraz na udržení zákazníků a získání jejich loajality. Má-li být zákazníkům poskytováno komplexní řešení jejich potřeb a požadavků, je třeba použít vhodné nástroje pro posilování těchto vztahů adekvátní danému odvětví a trhům. Marketing vztahů vyžaduje poskytovat zákazníkům takovou hodnotu, která jim přináší komplexní uspokojení jeho potřeb a požadavků a posiluje vztahy se zákazníky. Hlavní teoretický, ale i praktický přínos této monografie je vymezení nástrojů posilování vztahů se zákazníky pro B2B trhy, konkrétně pro produkty určené pro výrobní spotřebu, a jejich specifikace pro vybrané kategorie chemických výrobků. Jsou to hlavně tyto nástroje: • Komplexní sortiment produktů, inovovaný podle potřeb a požadavků zákazníků. • Vysoká a stálá kvalita produktů. • Dostatečná šíře sortimentu a vysoká kvalita služeb. • Partnerský a flexibilní styl obsluhy zákazníků. • Vybavení umožňující přizpůsobení se potřebám a požadavkům zákazníků. • Cenová dostupnost. • Účinná marketingová komunikace. • Speciální akce pro odběratele. • Zákaznicky orientovaná firemní kultura v podniku a styl řízení. • Celková úroveň a pověst podniku dodavatele u odběratelů. • Propojení, spolupráce a vztahy mezi subjekty hodnotové sítě, zejména se zákazníky.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of value network subjects</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-271-0419-2
Number of pages
320
Publisher name
GRADA Publishing a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—