New marketing trends
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39897139" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39897139 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové trendy v marketingu
Original language description
Článek se zabývá moderními trendy v marketing se zaměřením na Guerilla marketing, jeho výhody, nevýhody, formy a možnosti jeho využití.
Czech name
Nové trendy v marketingu
Czech description
Článek se zabývá moderními trendy v marketing se zaměřením na Guerilla marketing, jeho výhody, nevýhody, formy a možnosti jeho využití.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Current trends in transport and economy in 2013 (Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2013)
ISBN
978-80-86530-90-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
142-153
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Dec 13, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—