All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development Trends in New Marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502173" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502173 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vývojové trendy nového marketingu # poznatky z anglicky psaných pramenů

  • Original language description

    Text nabízí přehled nejnovějších trendů v marketingu. Jako část výzkumného úkolu Teoretické a metodické podněty a praktické podmínky pro využití nového marketingu pro rozvoj konkurenční schopnosti firmy vychází z anglicky psaných pramenů o nových marketingových trendech. V příspěvku je pojednáno podrobněji o internetovém, databázovém, elektronickém a e-mailovém marketingu. Dále se zabývá méně známými formami marketingu a nastiňuje hypotézy budoucího vývoje marketingu.

  • Czech name

    Vývojové trendy nového marketingu # poznatky z anglicky psaných pramenů

  • Czech description

    Text nabízí přehled nejnovějších trendů v marketingu. Jako část výzkumného úkolu Teoretické a metodické podněty a praktické podmínky pro využití nového marketingu pro rozvoj konkurenční schopnosti firmy vychází z anglicky psaných pramenů o nových marketingových trendech. V příspěvku je pojednáno podrobněji o internetovém, databázovém, elektronickém a e-mailovém marketingu. Dále se zabývá méně známými formami marketingu a nastiňuje hypotézy budoucího vývoje marketingu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků-Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků zlínského regionu

  • ISBN

    80-7318-179-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    120-130

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Apr 28, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article