All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Internet and marketing interface and their influence to competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502172" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502172 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku

  • Original language description

    Jestliže firmy chtějí uspět v dynamicky se měnícím prostředí, musejí využívat stále nové poznatky, které se na marketingové #scéně# objevují. Přelom století a tisíciletí se stal významným podnětem k identifikaci aktuálních problémů marketingu, k hledáníodpovědí na tak významné problémy jako jsou problémy trendů budoucího vývoje, hodnoty obsahu a funkce marketingu a vývoje k hodnotnějšímu, účelnějšímu, sociálně a lidsky efektivnějšímu marketingu. Obecné poznatky o marketingu a jeho uplatňování v praxi musejí být rozšiřovány a doplňovány o poznatky o novém marketingu a jeho využití v praxi. Příspěvek se věnuje otázkám internetového, elektronického, e-mailového a virového marketingu, které jsou považovány za budoucnost marketingu ve spojení se stále se rozšiřujícím médiem jakým je internet

  • Czech name

    Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku

  • Czech description

    Jestliže firmy chtějí uspět v dynamicky se měnícím prostředí, musejí využívat stále nové poznatky, které se na marketingové #scéně# objevují. Přelom století a tisíciletí se stal významným podnětem k identifikaci aktuálních problémů marketingu, k hledáníodpovědí na tak významné problémy jako jsou problémy trendů budoucího vývoje, hodnoty obsahu a funkce marketingu a vývoje k hodnotnějšímu, účelnějšímu, sociálně a lidsky efektivnějšímu marketingu. Obecné poznatky o marketingu a jeho uplatňování v praxi musejí být rozšiřovány a doplňovány o poznatky o novém marketingu a jeho využití v praxi. Příspěvek se věnuje otázkám internetového, elektronického, e-mailového a virového marketingu, které jsou považovány za budoucnost marketingu ve spojení se stále se rozšiřujícím médiem jakým je internet

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Internet a konkurenceschopnost podniku

  • ISBN

    80-7318-162-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    43-47

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Mar 17, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article