Internet and marketing interface and their influence to competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502172" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502172 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Original language description
Jestliže firmy chtějí uspět v dynamicky se měnícím prostředí, musejí využívat stále nové poznatky, které se na marketingové #scéně# objevují. Přelom století a tisíciletí se stal významným podnětem k identifikaci aktuálních problémů marketingu, k hledáníodpovědí na tak významné problémy jako jsou problémy trendů budoucího vývoje, hodnoty obsahu a funkce marketingu a vývoje k hodnotnějšímu, účelnějšímu, sociálně a lidsky efektivnějšímu marketingu. Obecné poznatky o marketingu a jeho uplatňování v praxi musejí být rozšiřovány a doplňovány o poznatky o novém marketingu a jeho využití v praxi. Příspěvek se věnuje otázkám internetového, elektronického, e-mailového a virového marketingu, které jsou považovány za budoucnost marketingu ve spojení se stále se rozšiřujícím médiem jakým je internet
Czech name
Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Czech description
Jestliže firmy chtějí uspět v dynamicky se měnícím prostředí, musejí využívat stále nové poznatky, které se na marketingové #scéně# objevují. Přelom století a tisíciletí se stal významným podnětem k identifikaci aktuálních problémů marketingu, k hledáníodpovědí na tak významné problémy jako jsou problémy trendů budoucího vývoje, hodnoty obsahu a funkce marketingu a vývoje k hodnotnějšímu, účelnějšímu, sociálně a lidsky efektivnějšímu marketingu. Obecné poznatky o marketingu a jeho uplatňování v praxi musejí být rozšiřovány a doplňovány o poznatky o novém marketingu a jeho využití v praxi. Příspěvek se věnuje otázkám internetového, elektronického, e-mailového a virového marketingu, které jsou považovány za budoucnost marketingu ve spojení se stále se rozšiřujícím médiem jakým je internet
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Internet a konkurenceschopnost podniku
ISBN
80-7318-162-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
43-47
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Mar 17, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—