Marketing Trends like a Part of Company#s Strategy in 21st Century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502047 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/70883521:28120/04:63502175
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové trendy 21. století jako součást podnikové strategie firem
Original language description
Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, které se v posledních letech hojně rozšířily. Jsou zde podány nejnovější informace týkající se níže uvedených trendů, které vystihují aktuální marketingovou praxi v podnicích.
Czech name
Marketingové trendy 21. století jako součást podnikové strategie firem
Czech description
Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, které se v posledních letech hojně rozšířily. Jsou zde podány nejnovější informace týkající se níže uvedených trendů, které vystihují aktuální marketingovou praxi v podnicích.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a obchod 2004 - rok európskej integrácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
ISBN
80-89100-20-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
232-236
Publisher name
Technická univerzita vo Zvolene
Place of publication
Zvolen
Event location
Zvolen
Event date
Jan 1, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—