New Marketing trends as an Opportunity of Increasing Marketing Influence on Enterprise Competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507740" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507740 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové marketingové trendy jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
Original language description
Článek je výsledkem průzkumu zaměřeného na marketingové řízení a využívání nových marketingových forem při řízení firem v České republice, který byl zpracován v rámci disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod. Problematika nového marketingu nebo-li nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nový marketing používá k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.
Czech name
Nové marketingové trendy jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
Czech description
Článek je výsledkem průzkumu zaměřeného na marketingové řízení a využívání nových marketingových forem při řízení firem v České republice, který byl zpracován v rámci disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod. Problematika nového marketingu nebo-li nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nový marketing používá k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
E+M Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XI
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
—
UT code for WoS article
000256957300010
EID of the result in the Scopus database
—