All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Simulation software for optimal control of combustion engine

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39899943" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39899943 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Simulační SW pro optimalizaci řízení spalovacího motoru

  • Original language description

    Jedná se o model spalovacího motoru a jeho řízení, které je možné použít v simulačním SW jízdy vlaku za účelem vyšetřování energetických a výkonových toků v trakčním pohonu kolejového vozidla na předem definovaném jízdním profilu. Oba modely jsou vytvořeny v Matlab/Simulink. Model spalovacího motoru je obecný, motor může být jakéhokoliv typu (vznětový, zážehový), na jakýkoliv typ paliva. Model se parametruje štítkovými hodnotami motoru (zdvihový objem, počet válců, zdvih, vrtání, hmotnost, moment setrvačnosti, volnoběžné otáčky) a údaji od výrobce ve formě tabulek - vnější otáčková charakteristika, mapa měrné spotřeby paliva. Motor je možné logickým signálem nastartovat nebo zastavit. Vstupy do modelu spalovacího motoru: žádané otáčky a žádaný moment, který chce komponenta připojená k motoru z motoru odebrat Výstupy z modelu: skutečné otáčky a moment, který je možné z hřídele odebrat, celková spotřeba paliva od počátku simulace Model řízení spalovacího motoru je předřazen modelu motoru a zajišťuje přiřazení optimálních otáček motoru žádaného výkonu a realizuje startování a zastavování motoru. Zatěžovací charakteristiku motoru může uživatel poskytnout vlastní nebo je vypočtena automaticky z mapy měrné spotřeby paliva za účelem dosažení minimální měrné spotřeby paliva s uvažováním rezervy na dynamický výkon pro urychlení motoru do vyšších otáček. Vstupy do modelu řízení motoru: žádaný výkon, který chce ze SM odebrat komponenta připojená k hřídeli SM, klíček pro spuštění/zastavení motoru Výstupy z modelu řízení motoru: žádané otáčky, žádaný moment, který chce ze SM odebrat komponenta připojená k hřídeli SM

  • Czech name

    Simulační SW pro optimalizaci řízení spalovacího motoru

  • Czech description

    Jedná se o model spalovacího motoru a jeho řízení, které je možné použít v simulačním SW jízdy vlaku za účelem vyšetřování energetických a výkonových toků v trakčním pohonu kolejového vozidla na předem definovaném jízdním profilu. Oba modely jsou vytvořeny v Matlab/Simulink. Model spalovacího motoru je obecný, motor může být jakéhokoliv typu (vznětový, zážehový), na jakýkoliv typ paliva. Model se parametruje štítkovými hodnotami motoru (zdvihový objem, počet válců, zdvih, vrtání, hmotnost, moment setrvačnosti, volnoběžné otáčky) a údaji od výrobce ve formě tabulek - vnější otáčková charakteristika, mapa měrné spotřeby paliva. Motor je možné logickým signálem nastartovat nebo zastavit. Vstupy do modelu spalovacího motoru: žádané otáčky a žádaný moment, který chce komponenta připojená k motoru z motoru odebrat Výstupy z modelu: skutečné otáčky a moment, který je možné z hřídele odebrat, celková spotřeba paliva od počátku simulace Model řízení spalovacího motoru je předřazen modelu motoru a zajišťuje přiřazení optimálních otáček motoru žádaného výkonu a realizuje startování a zastavování motoru. Zatěžovací charakteristiku motoru může uživatel poskytnout vlastní nebo je vypočtena automaticky z mapy měrné spotřeby paliva za účelem dosažení minimální měrné spotřeby paliva s uvažováním rezervy na dynamický výkon pro urychlení motoru do vyšších otáček. Vstupy do modelu řízení motoru: žádaný výkon, který chce ze SM odebrat komponenta připojená k hřídeli SM, klíček pro spuštění/zastavení motoru Výstupy z modelu řízení motoru: žádané otáčky, žádaný moment, který chce ze SM odebrat komponenta připojená k hřídeli SM

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    SW-2015-CKDV_MODEL_SM

  • Technical parameters

    Model SM a jeho řízení vytvořený v Matlab/Simulink.

  • Economical parameters

    87000 Kč

  • Owner IČO

    00216275

  • Owner name

    Univerzita Pardubice