Modelling of operation of public passenger transport in the point of view of reliability of interchanges
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F18%3A39914220" target="_blank" >RIV/00216275:25510/18:39914220 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modelování provozu veřejné osobní dopravy z hlediska spolehlivosti přestupních vazeb
Original language description
Cílem příspěvku je charakterizovat některé obecné předpoklady a zákonitosti ovlivňující spolehlivost přestupních vazeb ve VOD (dopady případných zpoždění). Předpokládána je obecná síť s periodickými provozem v různých intervalech na jednotlivých linkách. Jako podklad pro charakteristiku poslouží jednoduchý simulační model připravený v Microsoft Excel. I přes partikulární charakter výsledků simulačního modelu se podařilo poukázat na možný vztah mezi zkracováním dob pobytů, změnou časových limitů pro vyčkávání na případně zpožděné přípoje a stabilitou (spolehlivostí) provozu a přestupních vazeb. Patrně existuje jistá „hranice“ mezi relativně stabilním a nestabilním provozem. Sestavený simulační model poskytuje platformu pro další možný výzkum v této oblasti.
Czech name
Modelování provozu veřejné osobní dopravy z hlediska spolehlivosti přestupních vazeb
Czech description
Cílem příspěvku je charakterizovat některé obecné předpoklady a zákonitosti ovlivňující spolehlivost přestupních vazeb ve VOD (dopady případných zpoždění). Předpokládána je obecná síť s periodickými provozem v různých intervalech na jednotlivých linkách. Jako podklad pro charakteristiku poslouží jednoduchý simulační model připravený v Microsoft Excel. I přes partikulární charakter výsledků simulačního modelu se podařilo poukázat na možný vztah mezi zkracováním dob pobytů, změnou časových limitů pro vyčkávání na případně zpožděné přípoje a stabilitou (spolehlivostí) provozu a přestupních vazeb. Patrně existuje jistá „hranice“ mezi relativně stabilním a nestabilním provozem. Sestavený simulační model poskytuje platformu pro další možný výzkum v této oblasti.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů