All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Modelling of operation of public passenger transport in the point of view of reliability of interchanges

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F18%3A39914220" target="_blank" >RIV/00216275:25510/18:39914220 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modelování provozu veřejné osobní dopravy z hlediska spolehlivosti přestupních vazeb

  • Original language description

    Cílem příspěvku je charakterizovat některé obecné předpoklady a zákonitosti ovlivňující spolehlivost přestupních vazeb ve VOD (dopady případných zpoždění). Předpokládána je obecná síť s periodickými provozem v různých intervalech na jednotlivých linkách. Jako podklad pro charakteristiku poslouží jednoduchý simulační model připravený v Microsoft Excel. I přes partikulární charakter výsledků simulačního modelu se podařilo poukázat na možný vztah mezi zkracováním dob pobytů, změnou časových limitů pro vyčkávání na případně zpožděné přípoje a stabilitou (spolehlivostí) provozu a přestupních vazeb. Patrně existuje jistá „hranice“ mezi relativně stabilním a nestabilním provozem. Sestavený simulační model poskytuje platformu pro další možný výzkum v této oblasti.

  • Czech name

    Modelování provozu veřejné osobní dopravy z hlediska spolehlivosti přestupních vazeb

  • Czech description

    Cílem příspěvku je charakterizovat některé obecné předpoklady a zákonitosti ovlivňující spolehlivost přestupních vazeb ve VOD (dopady případných zpoždění). Předpokládána je obecná síť s periodickými provozem v různých intervalech na jednotlivých linkách. Jako podklad pro charakteristiku poslouží jednoduchý simulační model připravený v Microsoft Excel. I přes partikulární charakter výsledků simulačního modelu se podařilo poukázat na možný vztah mezi zkracováním dob pobytů, změnou časových limitů pro vyčkávání na případně zpožděné přípoje a stabilitou (spolehlivostí) provozu a přestupních vazeb. Patrně existuje jistá „hranice“ mezi relativně stabilním a nestabilním provozem. Sestavený simulační model poskytuje platformu pro další možný výzkum v této oblasti.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů