All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment of Railway Track Dynamic Parameters

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU85182" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU85182 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení dynamických parametrů koleje

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na hodnocení parametrů koleje, ovlivňujících její chování při dynamickém zatížení. Měření vibrací součástí železničního svršku a měření průběhu zatlačení koleje pod jedoucími kolejovými vozidly lze použít k popisu dynamického chováníkonstrukce koleje. Časové průběhy zatlačení koleje byly podrobeny detailní analýze. Teoretická část analýzy se věnuje modelu koleje jako prutu na pružném podloží zatíženého pohybujícími se kolovými silami. Zkoumán je vliv základních parametrů koleje natvar časového záznamu zatlačení pro typický dvounápravový podvozek. Kvalitativní a kvantitativní analýza poskytuje nástroj pro stanovení svislé tuhosti kolejové jízdní dráhy, dále stanovení koeficientu poměrného útlumu a kritické rychlosti. Dále je možnéidentifikovat pražce špatně uložené v kolejovém loži. Uvedená metoda byla použita pro hodnocení chování koleje se zpružněným upevněním kole

  • Czech name

    Hodnocení dynamických parametrů koleje

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na hodnocení parametrů koleje, ovlivňujících její chování při dynamickém zatížení. Měření vibrací součástí železničního svršku a měření průběhu zatlačení koleje pod jedoucími kolejovými vozidly lze použít k popisu dynamického chováníkonstrukce koleje. Časové průběhy zatlačení koleje byly podrobeny detailní analýze. Teoretická část analýzy se věnuje modelu koleje jako prutu na pružném podloží zatíženého pohybujícími se kolovými silami. Zkoumán je vliv základních parametrů koleje natvar časového záznamu zatlačení pro typický dvounápravový podvozek. Kvalitativní a kvantitativní analýza poskytuje nástroj pro stanovení svislé tuhosti kolejové jízdní dráhy, dále stanovení koeficientu poměrného útlumu a kritické rychlosti. Dále je možnéidentifikovat pražce špatně uložené v kolejovém loži. Uvedená metoda byla použita pro hodnocení chování koleje se zpružněným upevněním kole

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA103%2F07%2F0183" target="_blank" >GA103/07/0183: The investigation of dynamic effects due to the rail transport by the method of quadratic time and frequency invariant transformations</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XII. International scientific conference, Transport structures

  • ISBN

    978-80-7204-629-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Akademické nakladatelství CERM, s.r.o. Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 20, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article