All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Control of transition states of asynchronous electromotor based on Q-learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F04%3APU52017" target="_blank" >RIV/00216305:26210/04:PU52017 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení přechodových stavů asynchronního elektromotoru založené na Q-učení

  • Original language description

    Předložená disertační práce je zaměřena na využití metody Q-učení pro řízení asynchronního elektromotoru. Řízení se skládá z fáze předučení a fáze doučení. Během fáze předučení jsou na výpočtovém modelu prováděny pokusy, které jsou zpracovávány prováděním zálohování Q-učení v reálném čase. Výpočtový model může být pouze přibližný. V předložené práci je provedeno simulační ověření navržené metody na modelu asynchronního elektromotoru. Při řízení jsou měřeny pouze aktuální otáčky, z nichž je vypočtena akktuální regulační odchylka, její rychlost a zrychlení. Počáteční testy mají za úkol zjistit, jeví-li se jako vhodnější z hlediska úspěšnosti učení stav prostředí definovaný jako 1-D (uvažující pouze regulační odchylku), 2-D (uvažující regulační odchylkuajejí rychlost) nebo jako 3-D (uvažující regulační odchylku, její rychlost a zrychlení). Další experimenty se týkají optimalizace počtu intervalů lineárního a nelineárního rastru jednotlivých stavových veličin. Získané strategie řízení jso

  • Czech name

    Řízení přechodových stavů asynchronního elektromotoru založené na Q-učení

  • Czech description

    Předložená disertační práce je zaměřena na využití metody Q-učení pro řízení asynchronního elektromotoru. Řízení se skládá z fáze předučení a fáze doučení. Během fáze předučení jsou na výpočtovém modelu prováděny pokusy, které jsou zpracovávány prováděním zálohování Q-učení v reálném čase. Výpočtový model může být pouze přibližný. V předložené práci je provedeno simulační ověření navržené metody na modelu asynchronního elektromotoru. Při řízení jsou měřeny pouze aktuální otáčky, z nichž je vypočtena akktuální regulační odchylka, její rychlost a zrychlení. Počáteční testy mají za úkol zjistit, jeví-li se jako vhodnější z hlediska úspěšnosti učení stav prostředí definovaný jako 1-D (uvažující pouze regulační odchylku), 2-D (uvažující regulační odchylkuajejí rychlost) nebo jako 3-D (uvažující regulační odchylku, její rychlost a zrychlení). Další experimenty se týkají optimalizace počtu intervalů lineárního a nelineárního rastru jednotlivých stavových veličin. Získané strategie řízení jso

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JD - Use of computers, robotics and its application

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně Edice PhD Thesis

  • ISSN

    1213-4198

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    NEUVEDEN

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    30

  • Pages from-to

    1-30

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database