The Survey of Customer Service in Czech Companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33787" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33787 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
Original language description
Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.
Czech name
Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
150-154
Publisher name
Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělsk
Event date
Mar 7, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—