Service Marketing - trends in customers services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72756" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72756 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216224:14220/07:00032998
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Original language description
Mnohé podniky si již uvědomují, že konkurence dokáže produkty snadno napodobit či okopírovat a že je nutné se odlišit jiným způsobem, tedy nejčastěji již zmíněnou nabídkou doprovodných služeb. Na základě odlišných nabídek doprovodných služeb dokáží zákazníci identifikovat jednotlivé podniky. Netradiční a rozsáhlá nabídka doprovodných služeb může tudíž podnikům přinést potenciál pro jejich další rozvoj a může přispět k získání a udržení konkurenční výhody. Ačkoliv jsou samotné doprovodné služby jedním zesoučasných trendů marketingu, zaměřily jsme se v tomto článku nejen na jejich definování a zdůraznění jejich významu, ale snažily jsme se především identifikovat trendy v rámci doprovodných služeb. Jedná se tedy o souhrn dosavadních teoretických poznatků v této oblasti.
Czech name
Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Czech description
Mnohé podniky si již uvědomují, že konkurence dokáže produkty snadno napodobit či okopírovat a že je nutné se odlišit jiným způsobem, tedy nejčastěji již zmíněnou nabídkou doprovodných služeb. Na základě odlišných nabídek doprovodných služeb dokáží zákazníci identifikovat jednotlivé podniky. Netradiční a rozsáhlá nabídka doprovodných služeb může tudíž podnikům přinést potenciál pro jejich další rozvoj a může přispět k získání a udržení konkurenční výhody. Ačkoliv jsou samotné doprovodné služby jedním zesoučasných trendů marketingu, zaměřily jsme se v tomto článku nejen na jejich definování a zdůraznění jejich významu, ale snažily jsme se především identifikovat trendy v rámci doprovodných služeb. Jedná se tedy o souhrn dosavadních teoretických poznatků v této oblasti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16.
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
8-9
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—