All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Content Analysis of Czech TV Commercials

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78977" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78977 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Obsahová analýza české televizní reklamy

  • Original language description

    V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělánía životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání.

  • Czech name

    Obsahová analýza české televizní reklamy

  • Czech description

    V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělánía životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodní konference Nové trendy - Nové nápady, Znojmo 20. - 21. 11. 2008

  • ISBN

    978-80-903914-7-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

  • Publisher name

    SVŠE

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Nov 20, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article