Content Analysis of Czech TV Commercials
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78977" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78977 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obsahová analýza české televizní reklamy
Original language description
V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělánía životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání.
Czech name
Obsahová analýza české televizní reklamy
Czech description
V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělánía životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní konference Nové trendy - Nové nápady, Znojmo 20. - 21. 11. 2008
ISBN
978-80-903914-7-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
SVŠE
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Nov 20, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—