Internet advertising and the perception of different cultures
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85344" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85344 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami
Original language description
Cilem prispevku je vymezit moznosti internetove reklamy, která je dulezitym nastrojem konkurenceschopnosti. Prispevek na zaklade Hofstedeho kulturních dimenzí resi problematiku vlivu prijimani teto reklamy odlisnymi kulturami zejmena v soucasne dobe dostupnosti zbozi a propojování trhu. Prinosem je poznani novych trendu internetove reklamy a kulturních diverzit, které existují uvnitr jednotneho evropskeho trhu.
Czech name
Internetová reklama a její vnímání ruznými kulturami
Czech description
Cilem prispevku je vymezit moznosti internetove reklamy, která je dulezitym nastrojem konkurenceschopnosti. Prispevek na zaklade Hofstedeho kulturních dimenzí resi problematiku vlivu prijimani teto reklamy odlisnymi kulturami zejmena v soucasne dobe dostupnosti zbozi a propojování trhu. Prinosem je poznani novych trendu internetove reklamy a kulturních diverzit, které existují uvnitr jednotneho evropskeho trhu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů