All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The importance of measuring the effectiveness of relationship marketing: Customer approach

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU103856" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU103856 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup

  • Original language description

    Efektivní obchodní vztahy představují pro podniky dlouhodobou záležitost. Vycházejí z dobrých vazeb na jednotlivé skupiny stakeholderů. Z hlediska jednotlivých skupin stakeholderů lze považovat za nejvýznamnější zákazníky. Cílem příspěvku je uvést možnépřístupy měření marketingové efektivnosti v zákaznické oblasti. Zákazníci a jejich požadavky nejvýrazněji ovlivňují veškeré podnikové aktivity.

  • Czech name

    Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup

  • Czech description

    Efektivní obchodní vztahy představují pro podniky dlouhodobou záležitost. Vycházejí z dobrých vazeb na jednotlivé skupiny stakeholderů. Z hlediska jednotlivých skupin stakeholderů lze považovat za nejvýznamnější zákazníky. Cílem příspěvku je uvést možnépřístupy měření marketingové efektivnosti v zákaznické oblasti. Zákazníci a jejich požadavky nejvýrazněji ovlivňují veškeré podnikové aktivity.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe

  • ISBN

    978-5-7526-0597-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    206-210

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Brno, Izhevsk

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Feb 7, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article