Reverse logistics in retail in Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU125856" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU125856 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reverzní logistika v obchodě v České republice
Original language description
Kniha je cílena na problematiku reverzní logistiky, která je využívaná v rámci obchodních činností. Základní pojetí je dáno potřebou rozšiřování činností reverzní logistiky mezi zákazníky a prodejci. Reverzní logistika je považována za nástroj, s jehož pomocí dochází k minimalizaci materiálových ztrát. Úzkým propojením s obchodními činnostmi dochází k posilování vztahů se zákazníky. V knize je významná pozornost věnována metrikám, které jsou využívány právě v oblasti reverzní logistiky a obchodu. Cílem je vymezení vztahů mezi reverzní logistikou a obchodem, se zaměřením na efektivnost na straně zákazníků (B2C i B2B) a prodejců. Současně je uvedeno podrobné zhodnocení provedeného empirického výzkumu, který byl zaměřen na tři odlišné linie, a to na koncové zákazníky, B2B zákazníky a prodejce. K ověření jednotlivých oblastí bylo využito primárního výzkumu, který byl proveden formou focus group a dotazníkového šetření. Pro celý empirický výzkum byly stanoveny statistické hypotézy, které byly následně ověřovány. Na základě zjištěných výsledků jsou stanoveny příslušná doporučení.
Czech name
Reverzní logistika v obchodě v České republice
Czech description
Kniha je cílena na problematiku reverzní logistiky, která je využívaná v rámci obchodních činností. Základní pojetí je dáno potřebou rozšiřování činností reverzní logistiky mezi zákazníky a prodejci. Reverzní logistika je považována za nástroj, s jehož pomocí dochází k minimalizaci materiálových ztrát. Úzkým propojením s obchodními činnostmi dochází k posilování vztahů se zákazníky. V knize je významná pozornost věnována metrikám, které jsou využívány právě v oblasti reverzní logistiky a obchodu. Cílem je vymezení vztahů mezi reverzní logistikou a obchodem, se zaměřením na efektivnost na straně zákazníků (B2C i B2B) a prodejců. Současně je uvedeno podrobné zhodnocení provedeného empirického výzkumu, který byl zaměřen na tři odlišné linie, a to na koncové zákazníky, B2B zákazníky a prodejce. K ověření jednotlivých oblastí bylo využito primárního výzkumu, který byl proveden formou focus group a dotazníkového šetření. Pro celý empirický výzkum byly stanoveny statistické hypotézy, které byly následně ověřovány. Na základě zjištěných výsledků jsou stanoveny příslušná doporučení.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50603 - Organisation theory
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7204-970-7
Number of pages
91
Publisher name
CERM
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—