All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing and Logistics Criterions Integration in B2B Market Segmentation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F11%3A43891939" target="_blank" >RIV/60461373:22340/11:43891939 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu

  • Original language description

    Stať je zaměřena na segmentaci B2B trhu jako významného nástroje pro formulaci společné marketingové a logistické strategie firmy. Empirická část stati postavená na osobním a elektronickém dotazování uživatelů přepravních a manipulačních obalů z vlnité lepenky měla za cíl zjistit očekávání zákazníků; jejich poptávku; preference a charakteristiky výrobků vyústila v aplikaci shlukové analýzy; jejímž výsledkem bylo navržení a charakteristika segmentů vytvořených podle marketingových a logistických kriterií. Výzkum byl orientován nejen na současné; ale i očekávané zákazníky na stagnujícím trhu. Významnou částí výzkumu bylo i testování řady hypotéz o chování zákazníků na tomto specifickém trhu

  • Czech name

    Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu

  • Czech description

    Stať je zaměřena na segmentaci B2B trhu jako významného nástroje pro formulaci společné marketingové a logistické strategie firmy. Empirická část stati postavená na osobním a elektronickém dotazování uživatelů přepravních a manipulačních obalů z vlnité lepenky měla za cíl zjistit očekávání zákazníků; jejich poptávku; preference a charakteristiky výrobků vyústila v aplikaci shlukové analýzy; jejímž výsledkem bylo navržení a charakteristika segmentů vytvořených podle marketingových a logistických kriterií. Výzkum byl orientován nejen na současné; ale i očekávané zákazníky na stagnujícím trhu. Významnou částí výzkumu bylo i testování řady hypotéz o chování zákazníků na tomto specifickém trhu

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ekonomika a management

  • ISSN

    1802-8934

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    25-32

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database