All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of digital marketing on HR marketing and Employer Branding

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F19%3APU135467" target="_blank" >RIV/00216305:26510/19:PU135467 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv digitálního marketingu na HR marketing a Employer Branding

  • Original language description

    Účel článku: Účelem článku je provedení literární rešerše na téma HR marketing, Employer Branding a zohlednit vliv digitalizace na marketing v souvislosti s marketingem 4.0. Digitální marketing je nepopíratelnou součástí Průmyslu 4.0, konkrétně marketingu 4.0 a pokrývá komunikační a propagační část aktivit tuzemských a zahraničních společností. Metodika/metody: Hlavní metodou výzkumu je systematická a kritická recenze literatury. Vědecký cíl: Vědeckým cílem je identifikovat současný stav a postavení HR marketingu, Employer brandingu, zohlednit rozdíly a identifikovat digitalizaci v marketingu, která je také označována jako marketing 4.0 a má vysoký vliv na komunikaci. V rámci tohoto článku byl zohledněn vývoj těchto odvětví a byly uvedeny příklady z praxe. Byly identifikovány budoucí výzvy a na základě výzkumu byla vydána doporučení. Zjištění: Při rešerši několika zdrojů, vč. odborné literatury, došla autorka ke zjištění, že mnoho pojmů v oblasti HR managementu spolu úzce souvisejí a jsou na sebe vzájemně navázané. Kvalitní HR management nemůže fungovat bez HR marketingu a ten je úzce spjat s Employer Brandingem. Zároveň digitální marketing (marketing 4.0) se v plné síle promítl do HR marketingu a jeho vliv se prokazatelně projevuje v praxi a firmy postupně mění zastaralé vzorce chování a přizpůsobují se době digitální. Závěry: V oblasti digitálního marketingu (resp. marketingu 4.0) dochází ke stále větší personalizaci reklamního sdělení a generického obsahu směrem k individuálním potřebám potenciálních zákazníků a zaměstnanců. Firmy si začínají uvědomovat, že k tomu, aby získaly kvalitní lidské zdroje, musí budovat své jméno na trhu, investovat finanční prostředky správným směrem a zároveň se starat o své současné zaměstnance, kteří tvoří primární pověst firmy. V dnešní době je HR marketing a employer branding neodmyslitelnou součástí HR managementu.

  • Czech name

    Vliv digitálního marketingu na HR marketing a Employer Branding

  • Czech description

    Účel článku: Účelem článku je provedení literární rešerše na téma HR marketing, Employer Branding a zohlednit vliv digitalizace na marketing v souvislosti s marketingem 4.0. Digitální marketing je nepopíratelnou součástí Průmyslu 4.0, konkrétně marketingu 4.0 a pokrývá komunikační a propagační část aktivit tuzemských a zahraničních společností. Metodika/metody: Hlavní metodou výzkumu je systematická a kritická recenze literatury. Vědecký cíl: Vědeckým cílem je identifikovat současný stav a postavení HR marketingu, Employer brandingu, zohlednit rozdíly a identifikovat digitalizaci v marketingu, která je také označována jako marketing 4.0 a má vysoký vliv na komunikaci. V rámci tohoto článku byl zohledněn vývoj těchto odvětví a byly uvedeny příklady z praxe. Byly identifikovány budoucí výzvy a na základě výzkumu byla vydána doporučení. Zjištění: Při rešerši několika zdrojů, vč. odborné literatury, došla autorka ke zjištění, že mnoho pojmů v oblasti HR managementu spolu úzce souvisejí a jsou na sebe vzájemně navázané. Kvalitní HR management nemůže fungovat bez HR marketingu a ten je úzce spjat s Employer Brandingem. Zároveň digitální marketing (marketing 4.0) se v plné síle promítl do HR marketingu a jeho vliv se prokazatelně projevuje v praxi a firmy postupně mění zastaralé vzorce chování a přizpůsobují se době digitální. Závěry: V oblasti digitálního marketingu (resp. marketingu 4.0) dochází ke stále větší personalizaci reklamního sdělení a generického obsahu směrem k individuálním potřebám potenciálních zákazníků a zaměstnanců. Firmy si začínají uvědomovat, že k tomu, aby získaly kvalitní lidské zdroje, musí budovat své jméno na trhu, investovat finanční prostředky správným směrem a zároveň se starat o své současné zaměstnance, kteří tvoří primární pověst firmy. V dnešní době je HR marketing a employer branding neodmyslitelnou součástí HR managementu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Workshop specifického výzkumu 2019

  • ISBN

    978-80-214-5835-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    143-154

  • Publisher name

    FP VUT v Brně

  • Place of publication

    Neuveden

  • Event location

    FP VUT v Brně

  • Event date

    Dec 6, 2019

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article