HR Marketing and Employer Branding
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004397" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004397 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Original language description
Monografie Personální marketing a budování značky zaměstnavatele přináší v české literatuře doposud nedostatečně prezentované téma z pohledu teorie a praxe. V pěti hlavních kapitolách seznamuje odbornou veřejnost s personálním marketingem a s využitím marketingového mixu v personální práci, se značkou zaměstnavatele a s hodnotovou nabídkou zaměstnavatele. Dále tato témata přenáší do oblasti strategického řízení, konkrétně personální strategie, kde jsou následně aplikována do jednotlivých personálních činností. Významná pozornost je věnována oblasti komunikace, která je klíčová z pohledu interního i externího personálního marketingu. Představuje nástroje, prostředky, trendy i specifika ve vazbě na generaci Y. Monografie, která je určená pro širokou odbornou veřejnost z řad oborníků na lidské zdroje, konzultantům, marketingovým specialistům i odborníkům v akademickém prostředí a studentům se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, tak přináší komplexní pohled na téma, které je velmi aktuální, živé a významné pro úspěch podniku.
Czech name
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Czech description
Monografie Personální marketing a budování značky zaměstnavatele přináší v české literatuře doposud nedostatečně prezentované téma z pohledu teorie a praxe. V pěti hlavních kapitolách seznamuje odbornou veřejnost s personálním marketingem a s využitím marketingového mixu v personální práci, se značkou zaměstnavatele a s hodnotovou nabídkou zaměstnavatele. Dále tato témata přenáší do oblasti strategického řízení, konkrétně personální strategie, kde jsou následně aplikována do jednotlivých personálních činností. Významná pozornost je věnována oblasti komunikace, která je klíčová z pohledu interního i externího personálního marketingu. Představuje nástroje, prostředky, trendy i specifika ve vazbě na generaci Y. Monografie, která je určená pro širokou odbornou veřejnost z řad oborníků na lidské zdroje, konzultantům, marketingovým specialistům i odborníkům v akademickém prostředí a studentům se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, tak přináší komplexní pohled na téma, které je velmi aktuální, živé a významné pro úspěch podniku.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7494-382-9
Number of pages
208
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
UT code for WoS book
—