All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

HR Marketing and Employer Branding

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004397" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004397 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

  • Original language description

    Monografie Personální marketing a budování značky zaměstnavatele přináší v české literatuře doposud nedostatečně prezentované téma z pohledu teorie a praxe. V pěti hlavních kapitolách seznamuje odbornou veřejnost s personálním marketingem a s využitím marketingového mixu v personální práci, se značkou zaměstnavatele a s hodnotovou nabídkou zaměstnavatele. Dále tato témata přenáší do oblasti strategického řízení, konkrétně personální strategie, kde jsou následně aplikována do jednotlivých personálních činností. Významná pozornost je věnována oblasti komunikace, která je klíčová z pohledu interního i externího personálního marketingu. Představuje nástroje, prostředky, trendy i specifika ve vazbě na generaci Y. Monografie, která je určená pro širokou odbornou veřejnost z řad oborníků na lidské zdroje, konzultantům, marketingovým specialistům i odborníkům v akademickém prostředí a studentům se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, tak přináší komplexní pohled na téma, které je velmi aktuální, živé a významné pro úspěch podniku.

  • Czech name

    Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

  • Czech description

    Monografie Personální marketing a budování značky zaměstnavatele přináší v české literatuře doposud nedostatečně prezentované téma z pohledu teorie a praxe. V pěti hlavních kapitolách seznamuje odbornou veřejnost s personálním marketingem a s využitím marketingového mixu v personální práci, se značkou zaměstnavatele a s hodnotovou nabídkou zaměstnavatele. Dále tato témata přenáší do oblasti strategického řízení, konkrétně personální strategie, kde jsou následně aplikována do jednotlivých personálních činností. Významná pozornost je věnována oblasti komunikace, která je klíčová z pohledu interního i externího personálního marketingu. Představuje nástroje, prostředky, trendy i specifika ve vazbě na generaci Y. Monografie, která je určená pro širokou odbornou veřejnost z řad oborníků na lidské zdroje, konzultantům, marketingovým specialistům i odborníkům v akademickém prostředí a studentům se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, tak přináší komplexní pohled na téma, které je velmi aktuální, živé a významné pro úspěch podniku.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7494-382-9

  • Number of pages

    208

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • UT code for WoS book