All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Anticipation of the Consumer´s Behavior Related to the Financial Plan of the Company

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F15%3A%230000033" target="_blank" >RIV/02819180:_____/15:#0000033 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku

  • Original language description

    Článek navazuje na předchozí výzkumy v oblasti spotřebního chování. Pro analýzu dopadů spotřebního chování na finanční plán se vytvořil na základě statistických dat model spotřebního chování spotřebitele, tento model navazuje na vytvořený model tvorby finančního plánu. U všech modelů jsou vytvořeny předpoklady pro jejich fungování. Sleduje se vazba mezi spotřebním chováním a možností predikovat finanční plán pro jednotlivé služby a zboží spotřební povahy. Spotřební chování se opírá o citlivostní analýzuvýdajů spotřebitele za dané zboží a služby, přičemž je vytvořena pyramida spotřebních potřeb, která je testována na statistických datech. Pyramida spotřebních potřeb, pak se sociálním statutem zákazníka a jeho preferencemi má dopad na finanční plán podniku.

  • Czech name

    Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku

  • Czech description

    Článek navazuje na předchozí výzkumy v oblasti spotřebního chování. Pro analýzu dopadů spotřebního chování na finanční plán se vytvořil na základě statistických dat model spotřebního chování spotřebitele, tento model navazuje na vytvořený model tvorby finančního plánu. U všech modelů jsou vytvořeny předpoklady pro jejich fungování. Sleduje se vazba mezi spotřebním chováním a možností predikovat finanční plán pro jednotlivé služby a zboží spotřební povahy. Spotřební chování se opírá o citlivostní analýzuvýdajů spotřebitele za dané zboží a služby, přičemž je vytvořena pyramida spotřebních potřeb, která je testována na statistických datech. Pyramida spotřebních potřeb, pak se sociálním statutem zákazníka a jeho preferencemi má dopad na finanční plán podniku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    NOVÉ TRENDY 2014; 9. ročník mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    9788087314678

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    409-415

  • Publisher name

    SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO, INSTITUT FÜR WIRTSCHAFTSPÄDAGOGIK WU WIEN

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article