The Anticipation of the Consumer´s Behavior Related to the Financial Plan of the Company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F15%3A%230000033" target="_blank" >RIV/02819180:_____/15:#0000033 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku
Original language description
Článek navazuje na předchozí výzkumy v oblasti spotřebního chování. Pro analýzu dopadů spotřebního chování na finanční plán se vytvořil na základě statistických dat model spotřebního chování spotřebitele, tento model navazuje na vytvořený model tvorby finančního plánu. U všech modelů jsou vytvořeny předpoklady pro jejich fungování. Sleduje se vazba mezi spotřebním chováním a možností predikovat finanční plán pro jednotlivé služby a zboží spotřební povahy. Spotřební chování se opírá o citlivostní analýzuvýdajů spotřebitele za dané zboží a služby, přičemž je vytvořena pyramida spotřebních potřeb, která je testována na statistických datech. Pyramida spotřebních potřeb, pak se sociálním statutem zákazníka a jeho preferencemi má dopad na finanční plán podniku.
Czech name
Předvídatelnost chování spotřebitele ve vztahu k finančnímu plánu podniku
Czech description
Článek navazuje na předchozí výzkumy v oblasti spotřebního chování. Pro analýzu dopadů spotřebního chování na finanční plán se vytvořil na základě statistických dat model spotřebního chování spotřebitele, tento model navazuje na vytvořený model tvorby finančního plánu. U všech modelů jsou vytvořeny předpoklady pro jejich fungování. Sleduje se vazba mezi spotřebním chováním a možností predikovat finanční plán pro jednotlivé služby a zboží spotřební povahy. Spotřební chování se opírá o citlivostní analýzuvýdajů spotřebitele za dané zboží a služby, přičemž je vytvořena pyramida spotřebních potřeb, která je testována na statistických datech. Pyramida spotřebních potřeb, pak se sociálním statutem zákazníka a jeho preferencemi má dopad na finanční plán podniku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
NOVÉ TRENDY 2014; 9. ročník mezinárodní vědecké konference
ISBN
9788087314678
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
409-415
Publisher name
SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO, INSTITUT FÜR WIRTSCHAFTSPÄDAGOGIK WU WIEN
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—