All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CHANGE OF CUSTOMER BEHAVIOR DURING THE TIME OF „CORONAVIRUS“

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F21%3A%230000178" target="_blank" >RIV/02819180:_____/21:#0000178 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://sets7.webnode.cz/_files/200000323-1ff471ff49/Scientia%203_2021%20web.pdf" target="_blank" >https://sets7.webnode.cz/_files/200000323-1ff471ff49/Scientia%203_2021%20web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZMĚNA CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA V DOBĚ „KORONAVIROVÉ“

  • Original language description

    Tento příspěvek definuje změny v psychologii chování zákazníků (spotřebitelů), které nastaly vznikem mimořádné situace ovlivněné onemocněním Covid-19 v České republice i ve světě od jara 2020. Specifické postavení ve vztahu zákazník a výrobce má nabídka a poptávka po zboží a službách. V 21. století obecně nabídka převyšuje poptávku. Globální trh je zásobován neomezeným množstvím výrobků a služeb. Přesto na jaře 2020 došlo, díky nenadálé mimořádné situaci, k zajímavému jevu. Poptávka po určitých komoditách mnohonásobně převýšila nabídku. Ekonomika se zastavila, zákazníci měli sklon k úsporám a všeobecná poptávka se snížila, pouze poptávka po určitém typu zboží byla mnohonásobně zvýšena. Na druhé straně došlo k dalšímu zajímavého jevu na trhu ropy, a to k nejhoršímu dni na ropných trzích. Koncem dubna 2020 poklesla cena ropy na historické minimum. Cílem příspěvku je seznámit se změnou chování zákazníka (spotřebitele) v mimořádném období, které započalo koncem roku 2019 a překlenulo se do jara 2020. Cílem příspěvku je seznámit s nákupním chováním zákazníků v souvislosti se změnou, která nastala, v souvislosti s pozastavením práce reklamních agentur a ztráty významu reklamy. Změna se také promítla do ochrany životního prostředí. Vliv a dopad změny chování zákazníka je doprovázen grafy a tabulkami. Výzkumná otázka: Může mít onemocnění Covid-19 tak rozsáhlý vliv na změnu chování zákazníka? Tento příspěvek definuje změny v psychologii chování zákazníků (spotřebitelů), které nastaly vznikem mimořádné situace ovlivněné onemocněním Covid-19 v České republice i ve světě od jara 2020. Specifické postavení ve vztahu zákazník a výrobce má nabídka a poptávka po zboží a službách. V 21. století obecně nabídka převyšuje poptávku. Globální trh je zásobován neomezeným množstvím výrobků a služeb. Přesto na jaře 2020 došlo, díky nenadálé mimořádné situaci, k zajímavému jevu. Poptávka po určitých komoditách mnohonásobně převýšila nabídku. Ekonomika se zastavila, zákazníci měli sklon k úsporám a všeobecná poptávka se snížila, pouze poptávka po určitém typu zboží byla mnohonásobně zvýšena. Na druhé straně došlo k dalšímu zajímavého jevu na trhu ropy, a to k nejhoršímu dni na ropných trzích. Koncem dubna 2020 poklesla cena ropy na historické minimum. Cílem příspěvku je seznámit se změnou chování zákazníka (spotřebitele) v mimořádném období, které započalo koncem roku 2019 a překlenulo se do jara 2020. Cílem příspěvku je seznámit s nákupním chováním zákazníků v souvislosti se změnou, která nastala, v souvislosti s pozastavením práce reklamních agentur a ztráty významu reklamy. Změna se také promítla do ochrany životního prostředí. Vliv a dopad změny chování zákazníka je doprovázen grafy a tabulkami. Výzkumná otázka: Může mít onemocnění Covid-19 tak rozsáhlý vliv na změnu chování zákazníka?

  • Czech name

    ZMĚNA CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA V DOBĚ „KORONAVIROVÉ“

  • Czech description

    Tento příspěvek definuje změny v psychologii chování zákazníků (spotřebitelů), které nastaly vznikem mimořádné situace ovlivněné onemocněním Covid-19 v České republice i ve světě od jara 2020. Specifické postavení ve vztahu zákazník a výrobce má nabídka a poptávka po zboží a službách. V 21. století obecně nabídka převyšuje poptávku. Globální trh je zásobován neomezeným množstvím výrobků a služeb. Přesto na jaře 2020 došlo, díky nenadálé mimořádné situaci, k zajímavému jevu. Poptávka po určitých komoditách mnohonásobně převýšila nabídku. Ekonomika se zastavila, zákazníci měli sklon k úsporám a všeobecná poptávka se snížila, pouze poptávka po určitém typu zboží byla mnohonásobně zvýšena. Na druhé straně došlo k dalšímu zajímavého jevu na trhu ropy, a to k nejhoršímu dni na ropných trzích. Koncem dubna 2020 poklesla cena ropy na historické minimum. Cílem příspěvku je seznámit se změnou chování zákazníka (spotřebitele) v mimořádném období, které započalo koncem roku 2019 a překlenulo se do jara 2020. Cílem příspěvku je seznámit s nákupním chováním zákazníků v souvislosti se změnou, která nastala, v souvislosti s pozastavením práce reklamních agentur a ztráty významu reklamy. Změna se také promítla do ochrany životního prostředí. Vliv a dopad změny chování zákazníka je doprovázen grafy a tabulkami. Výzkumná otázka: Může mít onemocnění Covid-19 tak rozsáhlý vliv na změnu chování zákazníka? Tento příspěvek definuje změny v psychologii chování zákazníků (spotřebitelů), které nastaly vznikem mimořádné situace ovlivněné onemocněním Covid-19 v České republice i ve světě od jara 2020. Specifické postavení ve vztahu zákazník a výrobce má nabídka a poptávka po zboží a službách. V 21. století obecně nabídka převyšuje poptávku. Globální trh je zásobován neomezeným množstvím výrobků a služeb. Přesto na jaře 2020 došlo, díky nenadálé mimořádné situaci, k zajímavému jevu. Poptávka po určitých komoditách mnohonásobně převýšila nabídku. Ekonomika se zastavila, zákazníci měli sklon k úsporám a všeobecná poptávka se snížila, pouze poptávka po určitém typu zboží byla mnohonásobně zvýšena. Na druhé straně došlo k dalšímu zajímavého jevu na trhu ropy, a to k nejhoršímu dni na ropných trzích. Koncem dubna 2020 poklesla cena ropy na historické minimum. Cílem příspěvku je seznámit se změnou chování zákazníka (spotřebitele) v mimořádném období, které započalo koncem roku 2019 a překlenulo se do jara 2020. Cílem příspěvku je seznámit s nákupním chováním zákazníků v souvislosti se změnou, která nastala, v souvislosti s pozastavením práce reklamních agentur a ztráty významu reklamy. Změna se také promítla do ochrany životního prostředí. Vliv a dopad změny chování zákazníka je doprovázen grafy a tabulkami. Výzkumná otázka: Může mít onemocnění Covid-19 tak rozsáhlý vliv na změnu chování zákazníka?

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Scientia et Societas

  • ISSN

    1801-7118

  • e-ISSN

    1801-6057

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    40-50

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database