All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CHANGES IN THE RETAIL MARKET AND BASIC CUSTOMER APPROACHES AS A RESULT OF THE COVID-19 PANDEMIC

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100735" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100735 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.mladaveda.sk/casopisy/2022/06/06_2022_02.pdf" target="_blank" >https://www.mladaveda.sk/casopisy/2022/06/06_2022_02.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZMĚNY NA TRHU MALOOBCHODNÍKŮ A ZÁKLADNÍCH ZÁKAZNICKÝCH PŘÍSTUPŮ V DŮSLEDKU PANDEMIE COVID-19

  • Original language description

    Pandemie COVID-19 zasáhla celou společnost v celé řadě aspektů, a to nejen sociálních. Pandemie měla dopad na všechny běžné aktivity lidského života, pracovní podmínky a další. Obrovský dopad pandemie měla na změnu společenský a osobních preferencí jednotlivců, ekonomik a trhů všech států. Stejně tak pandemie ovlivnila trhy maloobchodníků,spotřebitelské chování a základní přístupy zákazníků ve všech obchodních oblastech. Tento článek se zaměřuje zejména na změny na trhu maloobchodníků a základních zákaznických přístupů v důsledku pandemie covid-19. Tento článek se zaměřuje zejména na situaci maloobchodníků na současném trhu. Dále pak se článek věnuje i změnám přístupů v oblasti nákupního s ohledem na pandemii COVID-19

  • Czech name

    ZMĚNY NA TRHU MALOOBCHODNÍKŮ A ZÁKLADNÍCH ZÁKAZNICKÝCH PŘÍSTUPŮ V DŮSLEDKU PANDEMIE COVID-19

  • Czech description

    Pandemie COVID-19 zasáhla celou společnost v celé řadě aspektů, a to nejen sociálních. Pandemie měla dopad na všechny běžné aktivity lidského života, pracovní podmínky a další. Obrovský dopad pandemie měla na změnu společenský a osobních preferencí jednotlivců, ekonomik a trhů všech států. Stejně tak pandemie ovlivnila trhy maloobchodníků,spotřebitelské chování a základní přístupy zákazníků ve všech obchodních oblastech. Tento článek se zaměřuje zejména na změny na trhu maloobchodníků a základních zákaznických přístupů v důsledku pandemie covid-19. Tento článek se zaměřuje zejména na situaci maloobchodníků na současném trhu. Dále pak se článek věnuje i změnám přístupů v oblasti nákupního s ohledem na pandemii COVID-19

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Young Science

  • ISSN

    1339-3189

  • e-ISSN

    1339-3189

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    11-18

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database