Customer Relationship Management in B2B Milieu
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F16%3A%230000207" target="_blank" >RIV/04274644:_____/16:#0000207 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B
Original language description
Autor publikace zhodnocuje své dlouholeté manažerské zkušenosti z působení v tuzemských i zahraničních firmách právě na úseku péče o zákazníky. Přežití a úspěch subjektů - firem na průmyslových trzích B2B v současném tvrdém konkurenčním prostředí vyžaduje hledání stále nových aktivit, forem spolupráce, speciálních produktů a způsobů komunikace. Společný postup spolupracujících subjektů nejen že včas identifikuje hrozby a příležitosti trhů, měnící se potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, ale i reakce subjektů na zjištěné skutečnosti jsou přesnější, kvalitnější a rychlejší. To je jednoznačně zdrojem konkurenční výhody. Efektivní řízení vztahů se zákazníky je významnou konkurenční výhodou a v řadě případů i nutnou podmínkou úspěšného rozvoje subjektů. Důsledným naplňováním záměru rozvoje vztahů s aplikací nejnovějších poznatků a zkušeností vzniká prospěch nejen na straně dodavatele, nýbrž i na straně odběratele. Profitují tak oba partneři. Publikace je věnována celému procesu řízeného budování vztahů
Czech name
Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B
Czech description
Autor publikace zhodnocuje své dlouholeté manažerské zkušenosti z působení v tuzemských i zahraničních firmách právě na úseku péče o zákazníky. Přežití a úspěch subjektů - firem na průmyslových trzích B2B v současném tvrdém konkurenčním prostředí vyžaduje hledání stále nových aktivit, forem spolupráce, speciálních produktů a způsobů komunikace. Společný postup spolupracujících subjektů nejen že včas identifikuje hrozby a příležitosti trhů, měnící se potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, ale i reakce subjektů na zjištěné skutečnosti jsou přesnější, kvalitnější a rychlejší. To je jednoznačně zdrojem konkurenční výhody. Efektivní řízení vztahů se zákazníky je významnou konkurenční výhodou a v řadě případů i nutnou podmínkou úspěšného rozvoje subjektů. Důsledným naplňováním záměru rozvoje vztahů s aplikací nejnovějších poznatků a zkušeností vzniká prospěch nejen na straně dodavatele, nýbrž i na straně odběratele. Profitují tak oba partneři. Publikace je věnována celému procesu řízeného budování vztahů
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50200 - Economics and Business
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788074081415
Number of pages
216
Publisher name
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—