Customer value in companies producing products for consumer market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190679" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190679 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží
Original language description
Současné změny na trhu přinášejí nejenom více saturovanou a fragmentovanou strukturu trhu, zvyšují intenzitu a růst konkurence, ovlivňují chování zákazníků, ale zároveň zvyšují i nároky na podnikání a především na marketingové aktivity podniků i jejich strategie. Tato situace nutí firmy vypracovávat strategie založené na diferencovaném přístupu v řízení vztahů se zákazníky (CRM) v závislosti na hodnotě zákazníka, jenž povedou k úspěchu a ziskovosti firmy. Tento článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách podniků vyrábějících spotřební zboží. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republicevůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případné zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty.
Czech name
Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží
Czech description
Současné změny na trhu přinášejí nejenom více saturovanou a fragmentovanou strukturu trhu, zvyšují intenzitu a růst konkurence, ovlivňují chování zákazníků, ale zároveň zvyšují i nároky na podnikání a především na marketingové aktivity podniků i jejich strategie. Tato situace nutí firmy vypracovávat strategie založené na diferencovaném přístupu v řízení vztahů se zákazníky (CRM) v závislosti na hodnotě zákazníka, jenž povedou k úspěchu a ziskovosti firmy. Tento článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách podniků vyrábějících spotřební zboží. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republicevůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případné zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Liberecké ekonomické fórum
ISBN
978-80-7372-243-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
429-434
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Sep 11, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—