Differentiated customer relationship management based on customer value in trading companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190680" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190680 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje
Original language description
Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách firem působících v oblasti prodeje. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylozjistit, zda obchodní firmy v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem. Článek pojednává o stávající a strategické hodnotě zákazníka pro podnik, o způsobu a potřebě jejich určování ve vybraných podnicích i možnostech uplatnění stávající a strategické hodnoty vprocesu segmentace zákazníků a diferencovaného řízení (diferencovaných strategií) vztahů se zákazníky v podnicích působících na spotřebitelském trhu.
Czech name
Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje
Czech description
Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách firem působících v oblasti prodeje. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylozjistit, zda obchodní firmy v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem. Článek pojednává o stávající a strategické hodnotě zákazníka pro podnik, o způsobu a potřebě jejich určování ve vybraných podnicích i možnostech uplatnění stávající a strategické hodnoty vprocesu segmentace zákazníků a diferencovaného řízení (diferencovaných strategií) vztahů se zákazníky v podnicích působících na spotřebitelském trhu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti V
ISBN
978-80-213-1661-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
262-266
Publisher name
Česká zemědělská univerzita v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
May 16, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—