All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Differentiated customer relationship management in the conditions of the Czech enterprises

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190675" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190675 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách českého spotřebitelského trhu. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Předmětem výzkumu bylyfirmy působící v oblasti služeb, prodeje (maloobchodu a velkoobchodu) a výroby produktů určených pro spotřebitelský trh. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano,jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem.

  • Czech name

    Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách českého spotřebitelského trhu. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Předmětem výzkumu bylyfirmy působící v oblasti služeb, prodeje (maloobchodu a velkoobchodu) a výroby produktů určených pro spotřebitelský trh. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano,jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21

  • ISBN

    978-80-8083-407-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-5

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Béla

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica, SR

  • Event date

    Feb 15, 2007

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article